خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهر صدرا مطرح کرد:

بودجه 300 میلیارد تومانی شهرداری صدرا تحویل شورا شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۱۹۱

سخنگوی شورای شهر صدرا از تحویل بودجه 300میلیارد تومانی شهرداری به این شورا خبر داد.‏

به گزارش ایلنا، مهدی کشاورزی در جلسه رسمی شورای صدرا از تحویل لایحه بودجه سال 1401 شهرداری صدرا به صحن شورا خبر داد و گفت: بودجه سال آینده شهرداری صدرا با رقم300 میلیارد تومان تقدیم شورا شد.

وی با اشاره به رشد چشمگیر رقم بودجه سال آینده شهرداری صدرا عنوان کرد:  ۵۷ درصد آن عمرانی و ۴۳ درصد جاری است.

کشاورزی تصریح کرد: بودجه سال آینده شهرداری پس از بررسی، کارشناسی و تصویب توسط اعضای شورا به هیئت تطبیق فرمانداری ارسال می‌شود تا ایرادات احتمالی برطرف شده و به تصویب نهایی برسد.

سخنگوی شورای شهر صدرا افزود: تکمیل پروژه‌های ناتمام و اولویت بندی پروژه‌های جدید بر اساس عدالت محوری در تمامی نقاط شهری به ویژه مناطق کم برخوردار از سیاست‌های کاری این شورا است.

وی با اشاره به پروژه‌های مهم در دست اجرای شهرداری صدرا تصریح کرد: احداث آرامستان ، توسعه فضای سبز، حمل نقل، زیرسازی روکش و آسفالت معابر و شهرسازی ‌از مهم‌ترین محور های شورای شهر محسوب می‌شود.

کشاورزی ادامه داد: با اجرای این پروژه ها  می‌توان در سال‌های آینده شاهد تغییرات چشمگیر در شهر صدرا بود.

وی رفع معضل دفع آب های سطحی را نیز از دیگر اولویت‌های این شهرداری و شورا عنوان کرد و گفت: برنامه‌ ساماندهی دفع آب های سطحی شهر صدرا  نیز در دست اقدام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز