خبرگزاری کار ایران

راه ۵۴ روستای آذربایجان غربی همچنان مسدود است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۱۵۸

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: با بیان اینکه با تلاش راهداران تمامی راه های اصلی استان باز و تردد در آنها امکانپذیر است گفت: فقط مسیر ۵۴ روستا بسته باقی مانده که آن هم در حال بازگشایی است.

به گزارش ایلنا، ارسلان شکری با اشاره به برف روبی ۸ هزار کیلومتر از راه های روستایی استان گفت: ۳ هزار کیلومتر از راه های اصلی استان نیز به دفعات مکرر بدلیل کولاک و بارش برف طی هفته گذشته برف روبی شده است.

وی با بیان اینکه ۹۵ درصد روستاهای استان طی هفته گذشته با بارش برف مواجه بودند گفت: ارتفاع برف در برخی از روستاها بالای یک متر گزارش شده  و در راه های اصلی نیز میزان بارش برف به نیم متر رسیده است.

وی افزود: در شهرستان های اشنویه، پیرانشهر، سردشت، مهاباد، میاندوآب، بوکان، شاهین دژ و تکاب و همچنین بخش های سیلوانا و صومای برادوست ارومیه، صفائیه و الند خوی و شهرستان چالدران شاهد ارتفاع یک متری برف بودیم که نشان دهنده شدت بارش هاست.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: با بیان اینکه با تلاش راهداران تمامی راه های اصلی استان باز و تردد در آنها امکانپذیر است گفت:  فقط مسیر ۵۴ روستا بسته باقی مانده که آن هم در حال بازگشایی است.

 شکری اضافه کرد: در این عملیات ۶۸ اکیپ راهداری با ۴۲۰ دستگاه ماشین آلات و همچنین ۵۰ دستگاه ماشین آلات اجاره ای بخش خصوصی به کار گرفته شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز