خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر رشت:

متاسفانه رشت در سکون کاغذبازی ادارات گوناگون غرق شده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۱۱۵

رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر رشت گفت:متاسفانه رشت در سکون کاغذبازی ادارات گوناگون غرق شده است.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر رشت پس از بازدید روز قبل از محلات حاشیه تالاب عینک به دلیل مشکلات فراوان مردم ، جلسه ای را در شورای شهر با حضور نمایندگان اهالی محلات حاشیه تالاب، شهردار منطقه و اعضای شورا برگزار کرد.

رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهر شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به مشکلات مردم در محلات حاشیه تالاب عینک گفت: مردم در حاشیه تالاب عینک با مسائل حل نشده ای روبرو هستند که اصلی ترین آن در حوزه های زیرساختی و زیست محیطی است و پرسش اصلی آنها اینست کی و چه زمان این مشکلات رفع خواهد شد؟ چه کسی متولی انجام امور است؟ آیا متولیان امر به وظایف خود عمل می‌کنند؟ چه موانعی بر سر راهشان است؟
 
وی افزود: انتظار اهالی به حق است چه طور مسئله فاضلاب و آلودگی تالاب تاکنون به نتیجه درخوری نرسیده؟ چگونه در حاشیه تالاب عینک که اگر هر جای ایران بود قطب گردشگری میشد حتی یک پارک معمولی هم نداریم؟ ما نمایندگان مردمیم پیگیری اوامر آنها وظیفه ماست و ما در جلسه آتی کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری از یکایک دستگاه های ذیربط برای حضور در جلسه ای که ارائه گزارش نخواهد بود بلکه هدف آن جمع بندی و رسیدن به یک تصمیم است دعوت کرده ایم تا موضوعات را به شکلی جدی پیگیری کنیم.
 
رضویان افزود: سالهاست بنا داریم در قطعه زمینی مشخص برای اهالی عینک و ولکس پارک درست کنیم، خجالت آور است که چنین مسئله ساده ای با تغییر شهرداری به شهردار دیگر یا در گیر و دار هماهنگی سازمان‌های مختلف بر زمین می‌ماند، متاسفانه رشت در سکون کاغذبازی ادارات گوناگون غرق شده است.
 
 
مسعود عباس نژاد با تاکید بر مشکلات فراوان مردم در محلات حاشیه تالاب عینک بیان نمود: محلات حاشیه تالاب عینک به دلیل مشکلات زیاد به مناطق جنگ زده شباهت دارد. بیشترین مشکل مردم در این مناطق آلودگی تالاب است. باید فراتر از حرف، اقدامتی را در عمل برای مردم این محلات انجام دهیم.
 
رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت ضمن اشاره به نقش محلات حاشیه تالاب در کاهش بار ترافیکی پل یخسازی افزود: باید مشکلات را به شکل ساختاری حل کنیم. سازمان عمران باید در خدمت شهرداری های مناطق باشد و با نظر شهرداری مناطق اقدام به آسفالت کند.
 
وی با اشاره به انتظار شهروندان از شهرداری در آبادانی شهر گفت: مردم شهرداری را متولی شهر می‌دانند. نباید در درگیری های بین دستگاهی مردم متضرر شوند. در خصوص احیای تالاب عینک شهرداری نباید به دنبال انتفاع مستقیم از این پروزه باشد بلکه بزرگترین انتفاع شهرداری آبادانی این منطقه از شهر خواهد بود. ضمن اینکه در ادامه کار شهرداری از منطقه توریستی به وجود آمده سود لازم را خواهد برد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز