خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان غربی:

کارگران سربازان جنگ اقتصادی هستند/ضرورت تدوین قوانین مناسب برای رفع مشکلات کارگری

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۹۸۷

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه کارگران سربازان جنگ اقتصادی هستند گفت: تدوین قوانین مناسب برای رفع مشکلات جامعه کارگری ضروری است.

به گزارش ایلنا، دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی و روسای تشکل های کارگری با استاندار دیدار و گفت و گو کردند.

محمد صادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی در این دیدار  با اشاره به جایگاه رفیع کارگر در دیدن مبین اسلام گفت: براساس آموزه های دین مبین اسلام، جایگاه کارگران، جایگاه والایی است.

استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر توجه ویژه دولت های در نظام اسلامی برای تامین معیشت و نیازهای کارگران گفت: نظام اسلامی نگاه ویژه ای به جامعه کارگری و رفع مشکلات این قشر دارد.

وی با اشاره به نقش ویژه کارگران در عرصه های دفاع از نظام اسلامی و آرمانهای مقدس انقلاب اسلامی، اظهار داشت: قشر کارگر در دوران پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقابله با تحریم های ظالمانه دشمنان نقش موثری دارند.

معتمدیان همچنین به تحریم های ظالمانه دشمنان علیه کشورمان نیز اشاره کرد و افزود: کارگران سربازان جنگ اقتصادی هستند و امروز بیش از گذشته کشور به کارو تلاش شبانه روزی و افزایش تولید و تامین مایحتاج مردم نیازمند است و در این زمینه نقش کارگران بسیار موثر و تاثیر گذار است . 

وی ادامه داد: تدوین قوانین مناسب برای رفع مشکلات جامعه کارگری ضروری است.

استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر پرداخت مطالبات کارگران توسط کارفرمایان ادامه داد: برای دریافت مطالبات به حق کارگران در کنار آنها هستیم.

وی همچنین گفت: توجه به تربیت نیروی ماهر و استفاده از نیروهای ماهر و کاردان در اجرای طرح ها و پروژه های استان باید در اولویت قرار گیرد.

استاندار آذربایجان غربی همچنین با تاکید بر فراهم بودن شرایط مناسب در محیط کار و وظایف قانونی کارفرمایان،  گفت: کارفرمایان به وظایف قانونی خود در ایمن سازی فضای کار عمل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز