خبرگزاری کار ایران

معاون حقوقی کمیته امداد:

وکلا می‌توانند جلوی انحراف کارگزاران را بگیرند

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۹۷۰

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد امام خمینی گفت: وکلا با رویکرد حق طلبانه و انعکاس حق طلبی به مسئولان کشور می‌توانند جلوی انحراف کارگزاران را بگیرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، جعفر صباغیان در همایش وکیل مهربانی که شب گذشته در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت: وکلا از اقشار مظلوم جامعه هستند و باید توجه داشت که وکالت صرف یک شغل نیست؛ بلکه مسئولیتی شریف برای احقاق حق مظلومان است.

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد امام خمینی ادامه داد: متاسفانه در افکار عمومی و توده‌های مردم شاهد نگاه اشتباه نسبت به وکلا هستیم که باید تغییر پیدا کند، زیرا وکلا هستند که وقتی در جامعه ظلمی صورت گیرد به مردم کمک می‌کنند؛ در واقع رسالت وکیل صرف قبول پرونده و دریافت حق الزحمه نیست و باید مدافع جامعه و منادی حق طلبانه مظلومان باشد.

وی عنوان کرد: کمیته امداد بال مهربانی نظام است و هر جا دستگاه های اجرایی قصوری دارند که به فقر منجر شده این نهاد وارد خدمت شده و با اقدامات خیرخواهانه آن را جبران کرده است.

این مسئول ادامه داد: وکیل نیز بال مهربانی مردم است و ندای مظلومان را به گوش قاضی می‌رساند و اقدامات خیرخواهانه وکلا، معاضدت قضایی و کمک به اقشار نیازمند قابل تقدیر است.

در ادامه این مراسم از درگاه پرداخت الکترونیک صدقه کمیته امداد استان قزوین رونمایی شده و از 60 وکیل حامی و خیر تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز