خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان خبر داد؛

امکان حضور و خرید آنلاین از نمایشگاه مجازی کتاب تهران در کتابخانه‌های عمومی قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۸۹۵

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان قزوین گفت: همزمان با برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران یک دستگاه رایانه در تمامی کتابخانه‌های عمومی به خرید آنلاین کتاب و دنبال کردن اخبار نمایشگاه اختصاص یافته است.

به گزارش ایلنا، فاطمه محمدبیگی گفت: همزمان با برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از ۳ لغایت ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۰ بر اساس هماهنگی‌های انجام شده و با هدف فراهم کردن امکان حضور مردم مناطق کم برخوردار کشور در نمایشگاه مجازی کتاب تهران، امکانات لازم در کتابخانه‌های مناطق کمتربرخوردار کشور و با توجه به فراهم آمدن زیرساخت‌ها، یک دستگاه رایانه در تمامی کتابخانه‌های عمومی کشور به جست‌وجو و خرید آنلاین کتاب و دنبال کردن اخبار نمایشگاه در وب سایت ketab.ir اختصاص می‌یابد.

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان قزوین ادامه داد: در ایام برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران، برنامه‌ها و نشست‌های ترویجی و خلاقانه کتاب محور در کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با هدف تحقق عدالت فرهنگی و تسهیل دسترسی به کتاب در شرایط همه گیری ویروس کرونا، با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به همت خانه کتاب ایران برگزار می‌شود.

محمدبیگی گفت: در این دوره از نمایشگاه بیش از ۲ هزار ناشر ثبت نام کرده‌اند، در بخش خارجی نمایشگاه نیز، ناشرانی از ۱۵ کشور از جمله اسپانیا،‌ بحرین، عراق، کویت، لبنان اردن، سوریه و مصر قریب به ۲۰ هزار عنوان اثر ارائه می‌کنند و علاقه‌مندان برای جست‌وجوی منابع نمایشگاه می‌توانند به وبسایت دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به نشانی book.icfi.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز