خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان :

امسال 258 عنوان کتاب در استان منتشر شده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۸۹۰

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: طی ده ماهه سالجاری 258 عنوان کتاب منتشر شده که رشد 30 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

به گزارش ایلنا، احمدحسین فتایی روز یکشنبه در مراسم رونمایی از تازه های نشر لرستان با اشاره به افزایش تعداد ناشران لرستانی شرکت‌کننده در این دوره از نمایشگاه اظهار داشت : در ده ماهه نخست سال گذشته ۱۹۸ عنوان کتاب در استان به چاپ رسید که این آمار در همین بازه زمانی سال جاری به ۲۵۸ عنوان افزایش یافته و امیدواریم تا پایان سال به سیصد عنوانی برسد که در ابتدای سال برنامه ریزی کرده‌ایم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در ادامه افزود: دومین نمایشگاه مجازی کتاب با توجه به تصمیمات اتخاذ شده از سوی وزارت و ستاد ملی کرونا از امروز تا دهم بهمن ماه در سطح کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امکان خرید از ۲ هزار ناشر حاضر در این نمایشگاه برای علاقه مندان به کتاب وجود دارد خاطر نشان کرد : با توجه به افزایش تعداد ناشران لرستانی در این نمایشگاه، انتظار داریم آمار کتاب‌های صادره و به فروش رسیده استان از کتاب‌های وارد شده و خریداری شده بیشتر باشد.

فتایی جایگاه کتاب‌فروشان و ناشران را در خط‌ مقدم برنامه‌های فرهنگی دانست و افزود: ویروس منحوس کرونا بر بازار کتاب‌فروشان تأثیر بسیاری گذاشته که پیگیر عضویت این قشر در صندوق توسعه فرهنگ و هنر هستیم.

در این مراسم از ۱۹ عنوان کتاب های تازه منتشر شده توسط انتشارات هاویر، شاپورخواست و سنگ نبشته خرم‌آباد و پیشوک کوهدشت رونمایی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز