خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان مطرح کرد؛

زمینه سازی جهت حضور سرمایه‌گذاران در استان

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۸۸۳

استاندار لرستان گفت: برای ایجاد اشتغال و جذب سرمایه‌گذار در استان ، یاید زمینه حضور بخش خصوصی در حوزه تولید را فراهم کنیم.

به گزارش ایلنا، فرهاد زیوار در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با بیان اینکه تشکیل این جلسه به‌منظور بررسی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی با حضورمدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط و سرمایه‌گذاران پروژه‌ها برگزار می شود ظهار داشت: در راستای ایجاد رونق اقتصادی و اشتغال برای مردم استان، موضوع رسیدگی به مشکلات پروژه های اقتصادی و واحدهای تولیدی به صورت جدی پیگیری می شود تا با رفع موانع و مشکلات موجود زمینه برای حضور سرمایه گذاران در استان فراهم شود.

استاندار لرستان با اشاره به ضرورت برنامه‌ریزی برای جذب سرمایه و حضور بخش خصوصی در حوزه تولید استان  تصریح کرد : امروز چند دستور کار مورد بررسی و کارشناسی قرار گرفت که در پایان متناسب با موارد مطرح‌شده تصمیمات لازم اتخاذ و سعی بر آن شد این تصمیمات در رابطه با رفع مشکلات پروژه‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن باشد.

وی افزود: در جلسه امروز بررسی مشکلات شرکت کارینو از مجموعه های فعال در زمینه پرورش دام و تولید محصولات لبنی از مورد بررسی قرار گرفت تا مشکلاتی که در زمینه مالی و پرداخت تسهیلات داشت با همکاری دستگاه های اجرایی رفع شود. 

استاندار لرستان تصریح کرد: سنگبری مخملکوه، شرکت فعال در زمینه فیلم و چاپ، شرکت کوه و دشت فعال در زمینه تولید مواد غذایی و یخچال سازی خرم آباد هرکدام به نوعی در زمینه های مالی، حقوقی، سرمایه در گردش، تامین نیرو و زیرساختی دارای مشکلاتی بودند که برای رفع آن ها نیز تصمیمات لازم اتخاذ شد. 

زیویار تصریح کرد: جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به منظور شناسایی مشکلات پروژه های اقتصادی و واحد های تولیدی و همچنین رفع مشکلات آنها به صورت دوره ای با حضور سرمایه گذاران و کارشناسان مربوطه در دستور کار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز