خبرگزاری کار ایران

مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان:

گاهی به‌روز رسانی‌ها حرکت عرصه فرهنگ و هنر را ایستا کرد/ به رغم کمبودها برای احیای فرهنگ و هنر قزوین کوشیدیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۸۱۸

مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: به روز کردن ساختارها، مناسبات اجتماعی و ظرفیت سازی حوزه‌های فرهنگ و هنر گاهی خود گره بر گره‌های پیشین افزود و چرخ حرکت پر شتاب را به ایستایی وادار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدحسین اسماعیلی در پیامی با اشاره به فعالیت‌های خود در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: خدا را شاکرم که افتخار خدمت به‌ فرهنگ و ادب و هنر با عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین نصیب بنده شد، اجازه بدهید قبل از هر چیز از همه‌ شما مردم خوب و فهیم و هنرمندان نجیب و شریف قزوین برای همه بزرگواری‌ها و مهمان نوازی‌هایتان سخاوتمندانه‌ سپاسگزاری کنم.

مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین ادامه داد: اذعان می‌دارم که طی دو سال و نیم خدمت به همه اهداف مورد نظر خود در اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری نائل نشدیم، اما خدا گواه است که در کنار همکاران لایق و دلسوزم در اداره کل، همیشه کوشیدیم با وجود کمبودها، عقب ماندگی‌ها و ناملایمتی‌ها موجبات ارتقا جایگاه فرهنگ و احیای مکتب هنر قزوین باشیم.

وی عنوان کرد: گر چه این پهنه کهن و فرهیخته در گذشته‌های دیر و دور خاستگاه پرفروغ فرهنگ و علم و ادب و هنر در طیف‌های گسترده بوده است اما به روز کردن گاهی گره بر گره‌های پیشین افزود؛ اما در این میان همواره عزممان در کار جزم و دلمان پر از امید و دستهایمان در کار و گامهایمان در حرکت بود.

اسماعیلی بیان کرد: از سویدای قلبم آرزو می‌کنم حضور بنده در این بازه زمانی، چراغ کوچک روشنی برای شکوفه کردن جوانه‌های مهر و دوستی و روزنه‌ای هر چند ظریف برای وفاق قلب‌های اصحاب فرهنگ و هنر بوده باشد.

وی گفت: فرصت را مغتنم شمرده بابت همه نارسایی‌ها و کاستی‌ها که ریشه در رازهای مگو دارد و علت همه فرصت سوزی‌ها بوده، حلالیت طلبیده و از درگاه حضرت منان درخشش فرهنگ و هنر این سرزمین زمردین بر تارک بلند ایران سرفراز را خواستارم.

محمدحسین اسماعیلی بیش از دو سال مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین بود و امروز با صدور حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدحسین فائزی به‌ سمت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین منصوب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز