خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی فارس:

لزوم بازدید مدیران دولتی از نمایشگاه‌های ملی و بین المللی تخصصی گردشگری

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۶۷۸

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی فارس بر لزوم بازدید مدیران دولتی از نمایشگاه‌های ملی و بین المللی تخصصی گردشگری تاکید کرد و گفت: گردشگری صنعتی آموختنی است و با خلاقیت و ایده های جدید توسعه می‌یابد.

به گزارش ایلنا محمود فخری با بیان اینکه ای کاش مدیران دولتی دستگاه‌های فرهنگی استان به ویژه مدیران حوزه های مرتبط با گردشگری شهری از نمایشگاه‌های تخصصی گردشگری که در داخل و خارج از کشور برگزار می شود بازدید می کردند افزود: همواره از  نمایشگاه‌های گردشگری  به عنوان مهم ترین رویدادهای تاثیرگذار یاد می شود و بی شک  بازدید کنندگان به صورت کاملا تخصصی با مباحث گردشگری و نحوه توسعه این صنعت متناسب با شرایط و وضعیت موجود آشنا می شوند.

نایب رئیس کانون سراسری انجمن های صنفی کارفرمایی دفاتر خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی، زیارتی و گردشگری الکترونیک ایران ادامه داد: حضور مدیران دولتی در چنین نمایشگاه‌هایی نوآوری و خلاقیت آن ها را در امور  گردشگری شهری به همراه دارد.

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی فارس اضافه کرد:با توسعه گردشگری نه تنها چرخ اقتصاد شهری به حرکت درمی آید بلکه جوامع محلی هم از این توسعه ذی نفع می شوند و به زبان ساده تر با رونق گردشگری نرخ بیکاری کاهش چشمگیری می یابد.

فخری معتقد است: تا زمانی که مدیران دولتی به خصوص مدیران اجرایی شهری چنین رویداد های مهم گردشگری را از نزدیک نبینند قطعا نگاه جامع و تخصصی  به امور مربوطه نخواهند داشت و توسعه پایدار گردشگری اتفاق نمی افتد.

وی اضافه کرد: هم افزایی تجربه و تخصص در زمینه های مختلف با بازدید از یک نمایشگاه امکان پذیر است چرا که در غیر این صورت برای تجمیع این تجارب باید به  تک تک کشورهای پیشرو در حوزه گردشگری سفر کرد. فخری همچنین تاکید کرد: حضور در چنین نمایشگاه‌هایی مدیرت  هزینه و زمان را برای مسولان و مدیران در پی دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز