خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان خبر داد؛

احداث پست 63 کیلوولتی در شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۶۵۲

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: به منظور تامین برق پایدار و افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی، پست برق 63 کیلو ولت در شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل احداث می شود.

به گزارش ایلنا، محمد اهلی با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به توسعه شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل، پست 230 کیلووات این شهرک دیگر جوابگوی برق مورد نیاز واحدهای تولیدی نخواهد بود که به همین علت، احداث پست جدید در دستور کار شرکت شهرک های صنعتی قرار گرفته است.

اهلی افزود: یکی از درخواست های این شرکت در جریان سفر ریاست جمهوری به اردبیل، احداث پست برق در چند شهرک صنعتی از جمله شهرک صنعتی اردبیل2 بود که خوشبختانه این درخواست جزو یکی از مصوبات سفر ریاست جمهوری قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل اجرای این پروژه را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: با احداث این پست، برق مورد نیاز صنایع جدید این شهرک طی چند سال آتی تامین خواهد شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه با تملک فاز توسعه 95 هکتاری شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل در ابتدای سالجاری، سرمایه گذاران بزرگ و مناسبی برای حضور در آن اعلام آمادگی کرده اند که به یقینا با بهره‌برداری از این طرح های بزرگ، برای خیل عظیمی از جوانان جویای کار، اشتغال پایدار ایجاد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از تامین زمین رایگان برای اجرای این پروژه خبر داد و افزود: جانمایی و محل احداث پست جدید انجام شده است و انتظار می رود شرکت برق منطقه ای آذربایجان عملیات اجرایی این پروژه را آغاز کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز