خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان خبر داد:

وصل تمام برق روستاهای برفگیر در لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۵۹۱

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: با تلاش‌های شبانه روزی همکاران شبکه برق تمام روستاهای برفگیر استان وصل شد.

به گزارش ایلنا، فریدون خودنیا روز یکشنبه در گفت و گو با رسانه ها با بیان اینکه  هم اکنون روستای بدون روشنایی به دلیل بارندگی و برف در استان وجود ندارد ، اظهار داشت: برق 77 روستای استان بر اثر بارش برف و باران سنگین اواخر هفته گذشته قطع شده بود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان در ادامه افزود: هزار و 100 خانوار در 51 روستای الیگودرز، 450 خانوار در 15 روستای خرم آباد و 400 خانوار در 11 روستای بروجرد مشکل قطع برق داشتند که با تلاش جهادی نیروهای شرکت توزیع برق استان در حال حاضر شبکه تمام این روستاها وارد مدار شده است.

وی با اشاره به تشکیل تیم های جهت رفع مشکلات قطعی برق در استان ، خاطر نشان کرد: جهت اجرای این مهم 14 تیم در سه شهرستان خرم آباد، بروجرد و الیگودرز در شرایط جوی نامساعد فعالیت داشتند که در برخی موارد همکاران مجبور بودند با طی کردن مسافت های طولانی بصورت پیاده خدمات رسانی کنند.

خودنیا گفت: با توجه به کولاک های پس از بارش برف، برودت هوا و یخ زدگی سطح معابر، نیروهای شرکت توزیع برق لرستان همچنان در حالت آماده باش هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز