خبرگزاری کار ایران

راه اندازی مجدد بخش آنژیوگرافی بیمارستان امام حسین شاهرود در قالب مدیریت دولتی

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۴۱۴

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از راه اندازی مجدد آنژیوگرافی قلب بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود در قالب مدیریت دولتی خبر داد.

به گزارش ایلنا از سمنان، حسین شیبانی بیان کرد: توجه به نیاز مردم به جهت انجام آنژیوگرافی قلب این مرکز مجددا توسط پزشکان متخصص و کادر درمان شهرستان شاهرود راه اندازی شد تا نیاز مردم و بیماران به مراجعه به سایر استان‌ها مرتفع شود.

 شیبانی گفت: سال ها مردم شهرستان های شاهرود و میامی جهت آنژیوگرافی مجبور بودند به تهران، مشهد، سمنان و سایر شهرها مراجعه نمایند که گذشته از مشکلات دوری راه، هزینه درمان، مشکل اسکان و ... گاها برخی از بیماران جان خود را در مسیر از دست می دادند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود اظهار کرد: با راه اندازی این مرکز شاهد خدمات دهی به بیماران نیازمند به بخش آنژیوگرافی آنژیوپلاستی با کیفیت بهتر و مطلوب تر هستیم.

وی ادامه داد: بر اساس آمار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیش از 40 درصد مرگ و میرها در کشور مربوط به بیماری های قلبی و عروقی و ۱۹ درصد آن ناشی از سکته های قلبی است.

شیبانی اضافه کرد: بخش آنژیوگرافی-آنژیوپلاستی و جراحی قلب  با زیربنای ۴۸۰۰ مترمربع و ۳۴ تخت شامل ۱۵ تخت بستری و ۱۹ تخت مراقبت های ویژه و دو اتاق عمل جراحی با تلاش مسئولین راه اندازی شده است که آمادگی کامل پذیرش بیمار جهت آنژیوگرافی، آنژیو پلاستی و جراحی قلب باز از کلیه مناطق همجوار شاهرود را دارد.

به گزارش ایلنا، تا پیش از این مدیریت بخش آنژیوگرافی در قالب برونسپاری به بخش خصوصی واگذار شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز