خبرگزاری کار ایران

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج:

برخی نزاع‌های دسته جمعی در استان به خاطر تصادف کوچک و یا خرید یک لیوان قهوه است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۳۹۸

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با اظهار تاسف از وقوع برخی نزاع های دسته جمعی در این استان که به بهانه های مختلف و جزئی صورت می گیرد، اظهارداشت: برخی نزاع های دسته جمعی در استان به خاطر برخورد آینه ماشین به هم و یا خرید یک لیوان قهوه صورت گرفته است.

" سیدعلی ملک حسینی " در گفت و گو با ایلنا از یاسوج گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد از اَمن ترین استان های کشور بوده و هست اما متاسفانه در برخی مواقع برخی نزاع های دسته جمعی براساس مسائل بسیار ناچیز مانند برخورد آینه دو ماشین به هم و یا خرید یک لیوان قهوه و یا به دلیل فحش و ناسزا بوده است.

وی با بیان اینکه فضای مجازی در دنیای امروزی مَجال به کسی نمی دهد و این نزاع ها را هم به تصویر می کشد، خاطرنشان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد را نباید بخاطر موضوعات جزئی و ناچیز دچار اخلال کرد اگرچه باتمام توان در برابر مُخلان امنیت می ایستیم.

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج افزود: نیروهای انتظامی و سپاه پاسداران ما اکنون بخاطر برقراری امنیت شبانه روزی در حال پاسداری از امنیت ما بوده و آن موقع برخی تلاش می کنند بخاطر مسائل ناچیز، امنیت را برهم بزنند.

ملک حسینی باتاکید براینکه با هر اخلالی در هر سطحی برخورد قاطع قانونی خواهیم کرد، یادآورشد: گاهی بخاطر درگیری های کوچک خانوادگی شاهد یک نزاع دسته جمعی گسترده و یا نزاع مسلحانه هستیم.

وی گفت: برقراری امنیت خط قرمز ما بوده و برخی‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد تلاش می‌کنند جو رسانه ای راه انداخته و البته فضای مجازی در استان ما به دلیل عشیره ای بودن نسبت به سایر استان ها هم متفاوت است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز