خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

تکمیل پروژه های نیمه کاره بیمارستانی البرز با اهتمام ویژه ای دنبال می شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۱۶۶

نماینده عالی دولت در استان البرز با اشاره به پروژه های نیمه کاره بیمارستانی در استان، گفت: تکمیل این پروژه ها نیازمند اهتمام و عزمی راسخ است که مجموعه امکانات و ظرفیت های استان را بسج کند، خیرین، سرمایه گذاران و نیروهای جهادی در این موضوع بسیار تاثیرگذار خواهند بود.

به گزارش ایلنا از البرز، مجتبی عبداللهی در نشست بررسی و اقدام برای ارتقا سرانه های بهداشت و درمان استان که روز شنبه پس از جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، برگزار شد، افزود: دانشگاه علوم پزشکی استان باید از هم اکنون باید برای تعطیلات نوروز برنامه ارائه دهد.

وی ادامه داد: در روند ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم هیچ گونه خللی نباید وجود داشته باشد.

عبداللهی گفت: با توجه به گسترش سویه امیکرون در جهان و به تبع آن کشور ما، ضرورت دارد که مردم را از مخاطرات و تهدیدها آگاه کنیم.

وی افزود: اطلاع رسانی دقیق در خصوص لزوم استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و همچنین تزریق واکسن به صورت کامل و بویژه دوز دوم و سوم بسیار حائز اهمیت است.

استاندار البرز گفت: برای تنویر افکار عمومی ضرورت دارد که مجموعه مسئولان مربوطه، ظرفیت های تبلیغاتی شهری، رسانه ها و بویژه صدا و سیمای مرکز استان همراهی و مساعدت ویژه ای داشته باشند.

وی با اشاره به پروژه های نیمه کاره بیمارستانی در استان، افزود: تکمیل این پروژه ها نیازمند اهتمام و عزمی راسخ است که مجموعه امکانات و ظرفیت های استان را بسج کند، خیرین، سرمایه گذاران و نیروهای جهادی در این موضوع بسیار تاثیرگذار خواهند بود.

عبداللهی گفت: بارها از وضعیت مسکن های مهر استان به صورت میدانی دیدن کرده ام، بر این اساس باید در کمترین زمان ممکن دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل راه و شهرسازی استان طی هم افزایی ویژه، مرکز خدماتی بهداشتی مسکن مهر پیام راه اندازی شود.

وی افزود: مردم باید تحول در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی را در البرز حس کنند و این امر در گرو کار و اقدام ویژه ما خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز