خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری البرز خبر داد؛

تخریب بنای متعلق به دستگاه قضا در بستر رود کرج

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۱۶۰

رئیس کل دادگستری البرز، گفت: براساس دستور رئیس قوه قضاییه، روند تخریب بنای متعلق به دستگاه قضا در بستر رود کرج، امروز آغاز شد.

به گزارش ایلنا از البرز، حسین فاضلی هریکندی  با عنوان اینکه براساس دستور رئیس قوه قضاییه، روند تخریب بنای متعلق به دستگاه قضا در بستر رود کرج، امروز آغاز شد، اظهار داشت: این ساختمان قدیمی با قدمت ۵۰ سال که بعد از انقلاب به قوه قضاییه منتقل شده است، امروز کاملا تخریب شد و بستر و حریم رودخانه کرج در این قسمت رود آزادسازی می‌شود.

فاضلی هریکندی تاکید کرد: با توجه به تاکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر اینکه تا حد امکان، از آسیب به مصالح و ابزارآلات ساختمانی که قابلیت استفاده مجدد دارند، جلوگیری شود، در تخریب امروز نیز، به این موضوع توجه شد و مصالح و تجهیزاتی که امکان استفاده مجدد از آ‌ن‌ها وجود دارد، از تخریب مصون ماندند.

وی با اشاره به اینکه این اقدام قوه قضاییه دو پیام دارد اظهار کرد: اولا اینکه دستگاه قضا عملاً قانونمندی را از خود شروع کرده و پیش قدم شده است و ثانیا به سایر متصرفین این پیام را می‌دهد که دستگاه‌های اجرایی، نهاد‌های عمومی و سایر ارگان‌هایی که در حریم و بستر رودخانه تصرف و مستحدثاتی دارند باید خودشان پیش قدم شوند.

رئیس کل دادگستری استان البرز تاکید کرد: اقدام امروز قوه قضاییه مؤید عزم و اراده دستگاه قضایی برای اجرای قانون در راستای حفظ و صیانت از حقوق عامه است و امیدواریم با آزادسازی که امروز صورت می‌گیرد شاهد اجرای مقررات باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز