خبرگزاری کار ایران

برگزاری حراج آثار فاخر هنری اصفهان جهت قدردانی از هنرمندان

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۱۵۹

مدیر هنری نخستین حراج آثار فاخر هنری در اصفهان گفت: هدف ما بیزینس نبود، بلکه سعی کردیم حال دل هنرمندان خوب شده و فضایی ایجاد کنیم که قدر آثارشان دانسته شود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سعید کرمی با بیان این مطلب که استقبال خوبی از گالری و حراجی این آثار صورت گرفت اظهار داشت: بالاترین اثر متعلق به استاد محمد زمان به ارزش 5 میلیارد تومان به فروش رسید. 

وی اضافه کرد: هدف ما از ابتدا این بود که در درجه نخست حامی هنرمدان باشیم و به کسانی که یک عمر زحمت کشیدند، اما آنطور که شایسته ایشان بوده تقدیر نشده اند، حس خوبی انتقال دهیم.

مدیر هنری حراج آثار فاخر هنری اصفهان با بیان اینکه حدود 80 درصد آثار موجود در این حراجی به فروش رفت، افزود: در این حراجی یک سری از آثار به فروش نرسید و از چرخه حراج خارج شدند، اما در مجموع به عنوان حراج اول نتیجه راضی کننده بود . وی تصریح کرد: ضمن اینکه رسالت ما بیزینس در هنر نبود؛ بلکه همانطور که اشاره شد سعی کردیم حال دل هنرمندان خوب شده و فضایی ایجاد کنیم که قدر آثارشان دانسته شود.

‌در حراج روز گذشته اصفهان ۴۱ اثر با قیمت ۲۲ میلیارد و هشتصد و پنجاه میلیون تومان فروخته شد و بیشترین آثار را فردی با نام شماره ۱۰۰ خرید.

 این حراجی که در هتل عباسی برگزار شد، موافقان و مخالفان خود را داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز