خبرگزاری کار ایران

انتقاد نماینده مردم تبریز از دولت:

به‌جای منت گذاشتن، ثروت مردم را به آن‌ها برگردانیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۱۲۳

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: مردم را به سرمایه‌گذاری در بورس دعوت می‌کنید و سپس می‌گویید سرمایه هایتان نابود شد. چون بورس در اختیار دولت است این اتفاقات افتاده و مشکلات فعلی به وجود آمده که باعث نابودی سرمایه مردم شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، احمد علیرضا بیگی در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره مشکلات مربوط به بازار سرمایه اظهار کرد: کشور ما دارای ثروت زیادی است و به‌جای منت گذاشتن به مردم، باید ثروت را به آن‌ها برگردانیم.

وی افزود: به‌جای دادن کارخانه‌ای مثل ماشین‌سازی به فردی همچون مش قربانعلی، باید این مجموعه در اختیار مردم قرار می‌گرفت.
 

وی با بیان اینکه باید مردم را در اقتصاد دخیل کرده و دولت از اقتصاد بیرون رود، تاکید کرد: تمامی مشکلات دوره ۸ ساله دولت قبل در قسمت‌هایی اتفاق افتاد که ثروت مردم به دولت داده شد و مشخص نیست چگونه ۱۷۷ میلیارد دلار سرمایه‌ در دولت قبل از کشور خارج شد.

علیرضابیگی در پایان سخنان خود یادآور شد: دولت یک تولید کننده خودرو است و تمامی امکانات خود را فراهم می‌کند تا مردم خودروی دولتی بخرند در حالی که نباید مردم را وادار به خرید خودرو یا هر کالای دیگر کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز