خبرگزاری کار ایران

در تماس با ایلنا مطرح شد؛

محاصره یک روستا در برف در بخش شهیون دزفول/کسی به فریاد ما نمی رسد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۰۱۳

اهالی روستای عشایری مودو آرپناه دزفول برای دومین هفته پیاپی در محاصره برف‌گیر افتاده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، ۳۰ خانوار از اهالی روستای عشایری مودو آرپناه از مناطق صعب‌العبور استان خوزستان در برف‌گیر افتاده‌اند.

یکی از این روستاییان طی تماس مکرر با خبرنگار ایلنا گفت: ما اهالی روستای مودو آرپناه دزفول برای دو هفته پیاپی بدون آذوقه و هرگونه علوفه برای دام‌هایمان پشت برف‌گیر افتاده‌ایم. این روستا در انتهایی‌ترین نقطه پس از احمدفداله، دورک و دره کاید قرار دارد و پس از این نقطه تا رسیدن به روستای ما دو روز پیاده‌روی وجود دارد.

این مرد روستایی می‌گوید: تاکنون و هر کجا که فکرش را بکنید مراجعه کرده‌ایم و هیچ‌کس پاسخگوی درخواست‌های ما نیست. متأسفانه به دلیل صعب‌العبور بودن روستا امکان تماس تلفنی وجود ندارد و ما نمی‌دانیم چه بلایی سر خانواده‌های ما آمده است.

او افزود: ۱۵ روزی می‌شود که برای تهیه آذوقه به دزفول آمده‌ام و با شدید شدن بارش و قطع مسیر ارتباطی تاکنون نتوانسته‌ام با خانواده خود ارتباط برقرار کنم لطفاً به داد ما برسید.

متأسفانه نماینده دزفول و بخشدار شهیون به تماس‌های مکرر خبرنگار ایلنا پاسخی ندادند.

انتهای پیام/
بهنام رضایی مالمیر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز