خبرگزاری کار ایران

حاکمیت جوی پایدار تا اواسط هفته در استان / آغاز وزش بادهای جنوبی از فردا

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۵۹۳۶

مدیرکل سازمان هواشناسی استان اردبیل از حاکمیت جوی نسبتا پایدار تا روز سه شنبه هفته جاری در بیشتر مناطق استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سیاوش محمدی در خصوص وضعیت جوی استان اردبیل بیان کرد: بررسی آخرین نقشه های هواشناسی نشان می دهد جوی نسبتا پایدار تا روز سه شنبه هفته جاری در بیشتر مناطق استان حاکم خواهد بود. 

وی افزود: آسمان در طی این مدت صاف تا نیمه ابری توام با هوای سرد زمستانه و وزش باد جنوبی پیش بینی می شود. 

مدیرکل سازمان هواشناسی استان اردبیل گفت: با توجه به وزش باد جنوبی(گاهی تند) که در روزهای یکشنبه و دوشنبه (۳ و ۴ بهمن) تشدید می شود، در نواحی برف گیر استان رخداد کولاک برف و لغزندگی جاده‌ها و وقوع بهمن دور از انتظار نخواهد بود.

محمدی ادامه داد: تا فردا در غالب نواحی مرکزی و جنوبی استان یخبندان در بیشتر ساعات شبانه روز تداوم می یابد اما از روز دوشنبه بیشینه دما در نواحی مرکزی استان به بالای صفر درجه سلسیوس نیز خواهد رسید. 

وی تاکید کرد: با توجه به استقرار یخبندان قابل ملاحظه در اکثر نواحی استان طی ساعات شبانه و صبحگاهی، مدیریت مصرف حامل های انرژی بویژه گاز، حفاظت از یخ زدگی کنتورهای آب و حفاظت از تجهیزات سیستم های آبیاری تحت فشار به هم استانی ها توصیه می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز