خبرگزاری کار ایران

ثبت تخلف شورا‌های شهر و روستا در استان یزد:

تأیید اسناد مالکیتی توسط شورا‌ها به نفع گروه‌های خاص/ پیست سخوید خارج از محدوده شهر و روستا است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۵۹۳۴

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری یزد با بیان اینکه برخی تخلفات شورا‌های شهر و روستا در حال بررسی بوده و رای آن‌ها در آینده‌ای نزدیک صادر می‌شود گفت: یکی از این تخلفات تایید اسناد مالکیتی توسط شورا‌ها به نفع گروه‌های خاص است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، محمد یارمند درباره وضعیت کنونی شورا‌ها و تخلف‌های رخ داده اظهار داشت: متاسفانه هم اکنون گزارش چندین تخلف از شورا‌های شهر و روستای استان به دست ما رسیده که در حال بررسی آن‌ها هستیم.

وی افزود: یکی از این تخلف‌ها به مسائل مالکیتی و اراضی برمی گردد و شاهد تایید اسناد مالکیتی توسط شورا‌ها به نفع گروه‌های خاصی هستیم که از شورا‌ها می‌خواهیم از ورود به این مسائل خودداری کنند.

یارمند با اشاره به اینکه رای برخی از تخلف‌ها در آینده‌ای نزدیک صادر می‌شود، تصریح کرد: قانون، وظایف شورا را مشخص کرده و اعضا نباید در همه مسائل کلان اظهار نظرکرده و رای خود را بر مصالح استان و کشور غالب کنند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری شورا‌ها را به پایبندی به محدوده وظایف خود فراخواند و ادامه داد: پیست سخوید خارج از محدوده شهر و روستا است و اعضای شورای سخوید نمی‌توانند شورا را تعطیل کنند و بگویند باید این جاده درست شود چرا که در این صورت برای آنان تخلف ثبت می‌شود.

وی نمایندگان شورا را نمایندگان شهر و روستا عنوان کرد و اظهار داشت: اینکه هر عضو را نماینده یک قسمت از شهر قرار دهیم به هیچ وجه صحیح نیست و نباید چنین نگاه تبعیض آمیز به شهر وجود داشته باشد.

به گزارش ایلنا، در استان یزد ۳۹۲ شورای اسلامی روستا، ۳۲ شورای بخش، ۲۴ شورای شهر، ۱۱ شورای شهرستان و یک شورای استان وجود دارد.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز