خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم الیگودرز در مجلس:

ابلاغ مصوبات سفر رئیس جمهور در خصوص الیگودرز/کمک بالگرد هوایی به تمام روستاهایی که جاده دسترسی آنها مسدود شده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۵۸۸۶

نماینده مردم الیگودرز در مجلس با اشاره به ارسال بالگرد توسط هالا احمر کشور ، گفت: مصوبات سفر رییس جمهور به لرستان در خصوص این شهرستان توسط معاون اول حجت الاسلام رییسی ابلاغ شد.

به گزارش ایلنا، محمد خدابخشی شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگاران  با بیان اینکه تشکیل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در شهرستان الیگودرز توسط وزارت راه و شهرسازی ابلاغ شده است عنوان کرد: اختصاص مبلغ ۱۵ میلیارد تومان برای تکمیل تقاطع غیرهمسطح شول آباد نیز ابلاغ شده است.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس اظهار کرد: اختصاص مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل ۱۵ کیلومتر از خط دوم محور الیگودرز - داران توسط سازمان برنامه و بودجه تا خرداد ۱۴۰۲ و ۳۰ میلیارد تومان برای تامین قیر توسط وزارت راه و شهرسازی در سال ۱۴۰۰ از مصوبات سفر رییس جمهور برای الیگودرز است.

وی افزود: اختصاص ۹۰ میلیارد تومان برای تکمیل هفت کیلومتر از محور الیگودرز - مسجد سلیمان تا خرداد ۱۴۰۲، مبلغ ۱۰ میلیارد تومان برای تامین قیر توسط وزارت راه و شهرسازی در سال ۱۴۰۰ و  مطالعه و برنامه ریزی احداث تونل۲ کیلومتری در گردنه گله بادوش توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ از دیگر مصوبات ابلاغی است.

خدابخشی ادامه داد: اختصاص ۱۵ میلیارد تومان برای احداث پل پندکی در مجاورت مسیر جاده الیگودرز - مسجد سلیمان توسط سازمان برنامه و بودجه کشور و تسریع در بررسی مجوز ماده ۲۳ احداث جاده سپیددشت، مرگسر، چال امامزاده داود و شول آباد توسط این سازمان نیز از دیگر مصوبات سفر رئیس جمهور است.

وی نماینده مردم الیگودرز در مجلس همچنین با اشاره به بارش های اخیر و انسداد راه های روستایی در این شهرستان گفت: مقرر شده است هلال احمر  به کمک بالگرد هوایی به تمام روستاهایی که جاده دسترسی آنها مسدود است و نیازمند آذوقه هستند بسته های معیشتی ارسال کند.

وی اظهار داشت: در  خصوص اعزام بالگرد به الیگودرز  با رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور و در رابطه با ارسال بسته های معیشتی نیز با مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان هماهنگ شده است.

وی گفت: بالگرد جمعیت هلال احمر به محض مساعد شدن شرایط جوی به الیگودرز عزیمت نموده، حداقل  یک هفته در این شهرستان  مستقر می شود و عملیات  امداد رسانی  را انجام خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز