خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری لرستان :

رونق گردشگری نقش مستقیمی در توسعه و کسب درآمد دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۵۸۷۶

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: جذب گردشگر، توسعه زیرساخت ها، مسائل فرهنگی و معرفی استان به گردشگران سهم بسزایی در توسعه لرستان، ایجاد اشتغال و کسب درآمد دارد که در این رابطه نیازمند تحول هستیم.

به گزارش ایلنا ، احمدرضا دالوند در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه فرهنگی  با اشاره به نقش مهم صنعت گردشگری با توسعه استان و گشایش های اقتصادی در استان ، اظهار داشت: توسعه گردشگری ارتباط مستقیم با توسعه لرستان دارد و به منظور توسعه گردشگری استان از ظرفیت نخبگان و نیروهای توانمند استفاده خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان  در ادامه افزود : ظرفیت و موهبت‌های خدادادی استان مانند میراث‌فرهنگی، تاریخی و طبیعت بکر و دست نخورده از مهم‌ترین دلایل برای معرفی لرستان به عنوان مقصد گردشگری است که در نمایشگاه گردشگری تهران این موضوع از محورهای اصلی خواهد بود.

دالوند به فرصت معرفی ظرفیت‌های استان درنمایشگاه فرهنگی اشاره  کرد و گفت: محور اصلی برگزاری این نمایشگاه در رابطه با معرفی ظرفیت ها و توانمندی های استان است که ضرورت دارد به بهترین شکل ممکن در این نمایشگاه حضور داشته باشیم که در این راستا وظایف محوله به دستگاه های اجرایی متناسب با عملکرد آنها مشخص و اعلام شد.

وی با تاکید بر اینکه برندسازی محصولات و سوغات لرستان از نکات مهم در جذب سرمایه و رونق گردشگری است گفت: راه برون رفت استان از مشکلات اقتصادی حمایت از بخش خصوصی می باشد و با توجه به وضع موجود، بهترین راه حل سرمایه گذاری؛ استفاده از توان بخش خصوصی برای پویایی اقتصاد است.

وی خاطرنشان کرد: اولویت اول استان در توسعه گردشگری است و برای تحقق این امر از نخبگان و صاحبان فکر برای اجرای برنامه های عملیاتی بهره گیری خواهد شد و اجرای طرح جامع گردشگری، برنامه ریزی، کار علمی برای جذب گردشگر و تشکیل کارگروه گردشگری در دستور کار قرار می گیرد. 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز