خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان:

امدادرسانی به ۳۰ نفر گرفتار شده در برف و کولاک استان

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۵۷۶۶

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: تاکنون به ۳۰ نفر در راه مانده ناشی از برف و کولاک امدادرسانی شده است. در حال حاضر هم عملیات امدادرسانی در شهرستان های گرگان و علی آباد کتول ادامه دارد.

به گزارش ایلنای گلستان، فرهاد میقانی اظهارکرد: در پی اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی مبنی بر کاهش محسوس دمای هوا و بارش برف  در مناطق مختلف استان به ویژه مناطق کوهستانی و برفگیر، کلیه پایگاه های امدادونجات و مراکز کشیک اضطراری شعب در حالت آماده باش قرار گرفتند.

وی افزود: ۱۶ پایگاه ثابت امدادونجات، ۱۲ کشیک اضطراری شعب، تیم واکنش سریع مرکز استان، یک مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان(EOC)، یک مرکز امدادهوایی به علاوه ۲ مرکز عملیاتی مراوه تپه و گمیشان به عنوان پست موقت فعال و  شعب هلال احمر در شهرستان ها مجموعا به تعداد ۲۱۱ نفر در آماده باش کامل قرار گرفتند.

وی خاطر نشان کرد: ۱۹ خودروی آمبولانس، ۱۱ خودروی نجات و ۱۵ دستگاه خودروی کمکدار در محورهای مواصلاتی استان مستقر هستند. یک دستگاه خودروی در محور کوهستانی خوش ییلاق مستقر است. همچنین تیم آفرود آماده همکاری هستند و دهیاران هم برای استفاده از ظرفیت مساجد و اماکن عمومی به منظور احتمال اسکان درراه ماندگان اعلام آمادگی کردند.

میقانی تصریح کرد: تاکنون به ۳۰ نفر در راه مانده ناشی از برف و کولاک امدادرسانی شده است. در حال حاضر هم عملیات امدادرسانی در شهرستان های گرگان و علی آباد کتول ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز