خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان مطرح کرد:

وضعیت مناسب ذخیره سازی و انبار کالاهای اساسی در استان

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۵۶۹۴

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: وضعیت ذخیره سازی و انبار کالاها و اقلام ضروری مردم در بازار استان مناسب است.

به گزارش ایلنا، سیروس ابراهیمی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از انبارهای ذخیره سازی نهاده‌های دامی استان با بیان اینکه وضعیت انبار کالاهای اساسی در لرستان مناسب است اظهار داشت: تهیه و ذخیره سازی مرغ، شکر، برنج و سایر مایحتاج اولیه ایام نوروز از مهمترین ضروریات در استان به شمار می رود.

وی تصریح کرد: طبق بازدید میدانی صورت گرفته، وضعیت انبارهای استان به لحاظ موجودی برنج، شکر، مرغ و سایر اقلام تنظیم بازار مناسب است و در صورت هر گونه کمبود احتمالی نسبت به رفع آن اقدام صورت می پذیرد.

معاون استاندار لرستان افزود: در بحث تأمین اقلام مورد نیاز مردم به ویژه در ماه های پایانی سال نظارت ها به منظور برخورد با احتکار مواد غذایی تشدید می شود و در صورت مواجهه با هرگونه تخلف، متخلفین به مراجع ذیربط معرفی خواهند شد.

وی اضافه کرد: باتوجه به ذخیره‌سازی مناسبی که در زمینه تهیه اقلام اولیه مردم صورت گرفته هیچ گونه نگرانی در خصوص تامین مواد غذایی در استان بویژه برای ایام نوروز امسال وجود نخواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز