خبرگزاری کار ایران

در نشست شورای اندیشه ورز اقتصادی و تولیدی؛

راهکارهای برون رفت از مشکلات تولیدکنندگان استان البرز بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۵۵۶۷

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز از بررسی راهکارهای برون رفت از مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان در دومین نشست شورای اندیشه ورز اقتصادی و تولیدی استان، خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، جهانگیر شاهمرادی در نشست شورای اندیشه ورز اقتصادی و تولیدی البرز، ظرفیت های اقتصادی استان را بی نظیر عنوان کرد و گفت: البرز با دارا بودن هفت شهرک صنعتی فعال از جمله استان های اقتصادی کشور است که بسیاری از تولیدکنندگان برند کشور در این استان مستقر هستند.

شاهمرادی افزود: به منظور حمایت از تولیدکنندگان و صنعتگران استان اقدامات خوبی از سوی استانداری به عنوان نهاد حاکمیتی استان صورت گرفته است.

به گفته این مسئول بازدیدهای مستمر استاندار البرز از واحدهای تولیدی و صنعتی و همچنین برگزاری مرتب جلسات مرتبط با حضور مسئولان ذیربط باعث شده است تولیدکنندگان با دلگرمی بیشتری به امر تولید بپردازند.

وی با ارائه آماری از اقدامات صورت گرفته در ستاد تسهیل استان خاطر نشان کرد: از ابتدای سال جاری، بیش از 77 درصد مصوبات کارگروه تسهیل در قالب بیش از 300 مصوبه عملیاتی شده و حدود 23 درصد مصوبات نیز در دست اقدام و در حال پیگیری از سوی دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان است.

وی اظهار امیدواری کرد: امید می رود در این نشست های علمی با استفا‌ده از ظرفیت نخبگان و‌ صاحب نظران اقتصادی، ضمن شناسایی نقاط ضعف و قوت، نسبت به ارایه راهکارهای عملیاتی برای برون رفت از مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان و همچنین توسعه و راهکارهای جهانی در حوزه تولید و اشتغال اقدام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز