خبرگزاری کار ایران

مشمولان خدمتی آذربایجان غربی روز شنبه اعزام می شوند

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۵۵۲۹

معاون وظیفه عمومی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: تمامی مشمولان دیپلم,فوق دیپلم،لیسانس،فپق لیسانس و دکترا به دلیل مصادف شدن یکم بهمن ماه با روز جمعه در روز شنبه دوم بهمن ماه ۱۴۰۰ اعزام خواهند شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "سجاد قربان نژاد" در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهارداشت:تمامی مشمولان پایه خدمتی بهمن ماه در تمامی مقاطع تحصیلی از سه نقطه استان یعنی مشمولان شهرهای شمال استان از خوی و مشمولان جنوب استان از میاندوآب و همینطور مرکز استان از ارومیه به مراکز آموزشی اعزام خواهند شد.

وی تصریح کرد: مشمولان در روز اعزام به منظور پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا، ماسک، دستکش و جیره غذایی خشک بین راهی همراه داشته باشند، ضمناً اقدامات بهداشت فردی لازم از قبیل کوتاه کردن موی سر، گرفتن ناخن‌ها و غیره را قبل از اعزام انجام دهند.

قربان نژاد افزود: برابر ابلاغ ستادکل نیروهای مسلح، با توجه به اینکه اعزام به مرخصی سربازان در طول دوره به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا امکان‌پذیر نیست، بنابراین مشمولان باید اصل مدارک مورد نیاز مانند برگ اعزام، برگ محل مراجعه، کارت ملی و شناسنامه، ندارک مربوط به شرایط خاص اعم از متاهلین، پدرنظامی شاغل یا وابسته، گواهی فوت والدین، جانبازان و خانواده درجه یک شهداء برگ تزریق واکسن کرونا که تاریخ تزریق یک یا دو دوز در آن قید شده، و یا کارت واکسن بارکددار کرونا از سامانه وزارت بهداشت اخذ و جهت ارائه به مراکز آموزشی در روز اعزام همراه خود داشته باشند.

وی ادامه داد: به اطلاع کلیه مشمولان کفایت از آموزش سپاه استان با کد ۵۳۶ می رساند که مشمولین اعزامی به صورت انفرادی به سپاه محل زندگی خود مراجعه کنند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی در پایان از خانواده‌ها خواست، به منظور رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و جلوگیری از ازدحام جمعیت در روز اعزام از حضور و استقرار برای بدرقه مشمولان خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز