خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی؛

تردد در محورهای مواصلاتی استان با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۵۴۸۷

رئیس پلیس راه آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: با وجود بارش برف و کولاک در اغلب راه های ارتباطی استان، در حال حاضر تمامی راه‌های اصلی و فرعی باز و تردد در آنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، سرهنگ رضا کریم نژاد در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با توجه به بارش برف و کولاک شدید، تردد در اغلب جاده های استان از جمله گردنه‌ های سائین، گویجه‌بل و سامبران لغزنده و خطرناک است.

وی ادامه داد: محورهای مرند، اهر- کلیبر، اهر- هوراند، مشکین شهر، اهر- تبریز، بستان آباد، شیبلی، قره چمن و سرچم با شرایط بارش سنگین برف بیش از ۱۵ سانتی متر مواجه هستند و در آزاد راه ها نیز بارش برف به تازگی آغاز شده است.

سرهنگ کریم نژاد با بیان اینکه در حال حاضر تمامی راه های ارتباطی استان باز است، گفت: شب گذشته اتوبان تبریز-سهند به دلیل کولاک شدید و عدم دید کافی مسدود شد و خودروها به راه جایگزین هدایت شدند.

وی با تاکید بر لزوم مجهز بودن تمامی وسایل نقلیه به تجهیزات ایمنی زمستانی گفت: از تردد خودروهای بدون زنجیر چرخ بویژه در محورهای برف گیر و گردنه ها خودداری خواهد شد.

رئیس پلیس راه آذربایجان‌شرقی با توصیه به اینکه شهروندان از سفرهای غیر ضروری اجتناب کنند، افزود: شهروندان در صورت لزوم با وسایل نقلیه عمومی مسافرت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز