خبرگزاری کار ایران

یک مسئول:

بهزیستی ایجرود از ۱۱۵ زن سرپرست خانوار حمایت می کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۵۴۶۹

رئیس بهزیستی شهرستان ایجرود، گفت: در شهرستان ایجرود ۸۰۰ فرد دارای معلولیت و ۱۱۵ زن سرپرست خانوار تحت حمایت این بهزیستی قرار دارند.

به گزارش ایلنا از زنجان، رضا نوروزی در جمع خبرنگاران از حمایت بهزیستی از هزار نفر از اقشار کم برخوردار و دارای معلولیت خبر داد و گفت: در شهرستان ایجرود ۸۰۰ فرد دارای معلولیت و ۱۱۵ زن سرپرست خانوار تحت حمایت این بهزیستی قرار دارند.

نوروزی، با اشاره به فعالیت دو مرکز مثبت زندگی در این شهرستان افزود: در حال حاضر ۹۷۹ پرونده مددجویان واحد اجتماعی و توانبخشی  تحت پوشش بهزیستی به مراکز  مثبت زندگی واگذار شده است و دسترسی مددجویان برای دریافت خدمات به این مراکز تسهیل شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲۰۰ میلیون تومان مشارکت نقدی و غیر نقدی توسط خیرین ایجرودی به مددجویان نیازمند تحت حمایت این بهزیستی اهدا شده است، افزود: در طی سه ماهه اخیر نیز ۷۵ بسته معیشتی به ارزش تقریبی ۳۷۵ میلیون ریال اهدایی از سوی خیرین این شهرستان در بین مددجویان بی بضاعت تحت حمایت بهزیستی توزیع شده است.

نوروزی با اعلام اینکه در شهرستان ایجرود، در حال حاضر ۷۰ دانش آموز بی بضاعت تحت حمایت بهزیستی قرار دارد، افزود: از این تعداد ۱۱ دانش آموز معلول در مدارس عادی تحصیل می کنند و ۱۹ دانش آموز معلول نیز در مدارس استثنایی مشغول تحصیل هستند و ۴۰ نفر  از دانش آموزان نیز فرزندان معلولین و زنان سرپرست خانوار هستند که تحت حمایت بهزیستی قرار دارند.

وی اضافه کرد: ۶ دانشجوی دارای  معلولیت ویا عضوخانواده معلول در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در حال تحصیل هستند، و پرداخت هزینه تحصیل و تهیه سمعک، عینک و لوازم توانبخشی و ... از دیگر اقدامات اداره بهزیستی برای توانمندسازی افراد دارای معلولیت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز