خبرگزاری کار ایران

همزمان با سراسر کشور؛

آزمون‌های جذب همکاری قوه قضاییه و تبدیل وضعیت شهرداری کرج در البرز برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۵۴۴۰

رئیس جهاد دانشگاهی استان البرز از برگزاری آزمون‌های جذب همکاری داوری، میانجی‌گری و نیروی های افتخاری شورای حل اختلاف مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه و همچنین آزمون تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری کرج در روز جمعه اول بهمن‌ماه توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز؛ احمدرضا فیروزی با اشاره به آزمون‌های جذب همکاری قوه قضاییه و تبدیل وضعیت شهرداری کرج در البرز، اظهار داشت: آزمون‌های جذب همکاری داوری، میانجی‌گری و نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف در روز جمعه اول بهمن‌ماه ۱۴۰۰ ساعت 9 صبح هم‌زمان با سراسر کشور در استان البرز و در محل دانشگاه آزاد اسلامی کرج برگزار می‌شود.

وی افزود: دومین آزمونی که مرکز آزمون جهاد دانشگاهی البرز در نوبت عصر روز جمعه اول بهمن‌ماه در محل دانشگاه خوارزمی برگزار می‌کند،‌ آزمون تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی شهرداری کرج است که حدود 1000 نفر از متقاضیان در این آزمون رقابت می‌کنند.

رئیس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی استان البرز در ادامه به تعداد داوطلبان آزمون‌های جذب همکاری داوری، میانجی‌گری و نیروی های افتخاری قوه قضائیه اشاره کرد و توضیح داد: تعداد داوطلبان این آزمون در سراسر کشور ۲۴ هزار نفر و تعداد داوطلبان در استان البرز 1184 نفر است. 

فیروزی افزود: داوطلبان می‌توانند جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون‌ها به پروفایل کاربری خود در سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir مراجعه نموده و نسبت به چاپ کارت ورود به جلسه اقدام نمایند.

وی در خصوص برگزاری آزمون در وضعیت کرونا نیز توضیح داد: این آزمون‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد کرونا برگزار می‌شود و مجوزهای لازم در این زمینه نیز اخذ شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز