خبرگزاری کار ایران

نائب رئیس شورای شهر کرج:

اداره راه، معضلات جاده و پل‌های ناامن قزلحصار را برطرف کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۵۴۲۰

نایب رئیس شورای شهر کرج، نامناسب بودن شرایط جاده پیام که با کمبود روشنایی و آسفالت مناسب روبه‌روست را از جمله کم کاری نهادهای خدمت رسان دانست و گفت: ۴ پل عابر پیاده بدون جان پناه، طی سالهای گذشته در این جاده جانمایی شده اند که تهدیدی جدی برای جان و مال شهروندان است.

به گزارش ایلنا از البرز، علیرضا رحیمی به دو بند مغفول مانده از ماده ۸۰ وظایف شوراها در این خصوص که اقدامات شورا نباید محدود به موضوعات شهرداری باشد اشاره و تاکید کرد: تمامی ادارات باید در اجرای وظایف خود کوشا باشند.

نایب رئیس شورای شهر کرج، نامناسب بودن شرایط جاده پیام که ۱۳ سال است با مشکلاتی اعم از کمبود روشنایی معبر، نداشتن خطوط ترافیکی و حتی آسفالت نامناسب روبه‌روست را از جمله کم کاری دیگر نهادهای خدمت رسان دانست و افزود: ۴ پل عابر پیاده بدون جان پناه نیز طی سالهای گذشته در این جاده جانمایی شده اند که تهدیدی جدی برای جان و مال شهروندان است.

نایب رئیس کمیسیون عمران شورای شهر کرج تصریح کرد: جاده ای که به قطب اقتصادی شهر متصل می شود، باید از جهات مختلف ایمن و مناسب تردد شهروندان باشد.

به گفته نایب‌رئیس شورای شهر کرج، بنا به درخواست اهالی این منطقه طی شهریور تا آذر ماه سال جاری، بازدیدها و جلسه ای از سوی اعضای شورا، مدیران کل استانداری، مدیر کل راهور، شهردار کرج و دیگر مدیران  جهت رفع معضلات یاد شده صورت گرفت و مقرر شد ادارات کل راه و برق اجرای وظایف خود را در تحقق این مهم پیگیری کند.

علیرضا رحیمی افزود:  این در حالی است که پس از گذشت چند ماه هنوز اقدامی جدی از سوی ادارات مربوطه صورت نگرفته است.

نماینده مردم در ششمین دوره شورای  شهر همچنین از پذیرفتن تکمیل جاده قرلحصار بعد از بازسازی و تعریض ان توسط ادارات کل مزبور توسط شهرداری کرج برای ساماندهی مغز اقتصادی شهر کرج ، در جلسات برگزار شده سخن گفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز