خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی استان خبر داد؛

دستگیری سارقان حرفه‌ای قزوین در پوشش ماموران دولتی

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۵۳۷۸

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری 2 سارق حرفه‌ای در پوشش ماموران دولتی خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ داود عبدالمالکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی استان، حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 مشکوک و برای بررسی بیشتر دستور توقف آن را صادر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: در استعلام‌های انجام شده توسط ماموران مشخص شد، پلاک نصب شده بر روی خودرو هیچگونه سابقه ثبتی در سامانه تعویض پلاک نداشته و مورد دستکاری و تغییر قرار گرفته است، که بلافاصله راننده و سرنشین آن، دستگیر و به همراه خودرو، به پلیس آگاهی قزوین منتقل شدند.

وی عنوان کرد: پس از انتقال متهمان به مقرر انتظامی و در بازرسی از خودرو، تعدادی آلات و اداوات در خصوص سرقت، به همراه البسه و وسایل مربوط به ادارات، سازمان های دولتی و خدماتی کشف شد.

عبدالمالکی با اشاره به اینکه متهمان دستگیره شده از طوایف خاص کشور معروف به باند فیوج بوده و در تحقیقات پلیسی به بیش از 20 فقره سرقت، با پوشش ماموران ادارات دولتی، در استان البرز و قزوین اعتراف کرده‌اند، خاطر نشان کرد: در بررسی ماموران از خودروی سارقان و استعلام‌های انجام شده، مشخص شد خودرو سابقه سرقت از استان البرز را داشته، که در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز