خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار کرمانشاه:

۴۰۰ نیروی شهرداری آماده برف‌روبی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۵۳۶۰

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: در بارندگی صبح پنجشنبه ۴۰۰ نیروی شهرداری آماده برف‌روبی هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، امیر رحیمی شامگاه امروز در جلسه ستاد بحران شهرداری کرمانشاه که در حال برگزاری است، اظهار داشت: با توجه به اعلام وضعیت نارنجی سازمان هواشناسی استان کرمانشاه در خصوص ورود جبهه هوای سنگین ناپایدار به شهر کرمانشاه و بارش برف در سطح شهر شهرداری با تمام قوا برای پاکسازی و برف روبی حین و پس از بارش برف در آماده‌باش کامل است.

وی افزود: با توجه به نوع بافت شهر کرمانشاه و اهمیت موضوع امدادرسانی و خدمات رسانی به مجموعه شهری، اولویت پاکسازی و برف روبی ابتدا با معابر درجه یک و درجه ۲ و خیابان‌های فرعی است.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: در این آماده باش، شهرداری کرمانشاه با توان ۱۳ خودرو برف روب، ۶ دستگاه خودرو گریدر و ۴۰ دستگاه خودروی کمپرسی در سطح شهر کرمانشاه حین و پس از بارش نزولات آسمانی مشغول عملیات برف‌روبی خواهند شد.

رحیمی گفت: در این مرحله از آماده‌باش برای عملیات برف‌روبی و پاکسازی معابر شهرداری کرمانشاه با استعداد ۴۰۰ نیروی خدماتی آمده این عملیات است.

وی افزود: با توجه به اهمیت امدادرسانی و آمادگی سازمان آتش‌نشانی در خصوص مقابله با حوادث غیرمترقبه و حریق و سهولت امدادرسانی، ۱۳ دستگاه خودروی امدادی و اطفائی سازمان آتش‌نشانی در نقاط کلیدی شهر کرمانشاه مستقر خواهند شد.

رحیمی در پایان گفت: با توجه به تمرکز شهرداری برای پاکسازی معابر درجه یک و درجه و خیابان های فرعی، شهرداری در سطح شهر اقدام به توزیع کیسه های شن و نمک می‌کند که شهروندان می‌توانند برای پاکسازی و برف روبی کوچه های فرعی و درب منازل خود استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز