خبرگزاری کار ایران

شهردار کرج تاکید کرد؛

تعیین تکلیف اسناد املاک و تسریع در روند تاسیس شرکت ساماندهی اسلام آباد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۵۳۴۴

شهردار کرج با اشاره به هزینه ۱۱ میلیارد تومانی تملکات منطقه اسلام آباد، گفت: تعیین تکلیف اسناد املاک، اولین اولویت ساماندهی این منطقه شهری بوده که با این اقدام بسیاری از مشکلات ساکنان حل می‌شود.

به گزارش ایلنا از البرز، مصطفی سعیدی سیرائی امروز در جلسه بررسی مشکلات اهالی منطقه اسلام آباد، اظهار کرد: اسلام آباد به دلایل فرهنگی، مذهبی و اجتماعی یکی از مناطق خاص کرج محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: مردم این منطقه در برهه‌های حساس از هشت سال دفاع مقدس گرفته تا حضور در راهپیمایی‌های خودجوش و دفاع از حرم اهل بیت (ع)، همیشه در صحنه حضور داشته و پای کار نظام و انقلاب بوده‌اند.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت تسریع در روند تاسیس شرکت ساماندهی اسلام آباد توضیح داد: با راه اندازی این شرکت مجموعه مشخصی برای پیگیری پروژه‌های تعریف شده در این محدوده و پاسخگویی به اهالی این محله معرفی می‌شود.

شهردار کرج با تاکید بر اینکه برای ساماندهی اسلام آباد اولویت بندی اقدامات مد نظر ضروری است، اضافه کرد: تعیین تکلیف اسناد املاک این منطقه اولین اولویتی است که باید در دستور کار قرار بگیرد و با این اقدام بسیاری از مشکلات ساکنان حل می‌شود.

وی اضافه کرد: وقتی اسناد این منطقه تعیین تکلیف شود و امکان دریافت سند و اخذ پروانه ساخت برای اهالی فراهم شود، انگیزه مردم برای مشارکت در حل مشکلات بیشتر خواهد شد.

شهردار کرج با اشاره به اینکه منابع مالی شهرداری محدود است و این امکان وجود ندارد که تمام اعتباات شهرداری برای پروژه‌های محله اسلام آباد هزینه شود، گفت: از ابتدای امسال تا کنون حدود ۵۰ میلیارد تومان در بحث تملکات هزینه شده که بیش از ۱۱ میلیارد تومان آن مربوط به منطقه اسلام آباد بوده است.

به گفته سعیدی سیرائی، تعیین تکلیف رینگ ۳۰ متری اسلام آباد از دیگر اولویت‌های شهرداری است و باید هر چه سریع تر نسبت به چگونگی تکمیل آن تصمیم واحدی اتخاذ شود.

به گفته این مسئول؛ تکمیل بلوار شریعتی باید قبل از اتمام رینگ ۳۰ متری انجام شود چون بخش زیادی از ساکنان این منطقه از این بلوار تردد خواهند داشت و این پروژه به نوعی کاربری محلی دارد.

شهردار کرج گفت: خوشبختانه در این دوره از مدیریت شهری اهتمام ویژه‌ای برای حل مشکلات اسلام آباد وجود دارد و امیدواریم سال آینده شاهد اتفاقات خوبی در این منطقه باشیم و رضایت اهالی از خدمات صورت گرفته افزایش یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز