خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان :

ایجاد رونق گردشگری مهم‌ترین راهکار توسعه و اشتغال زایی در استان است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۵۱۷۳

استاندار لرستان گفت : ایجاد رونق در صنعت گردشگری از مهم‌ترین راهکارها برای توسعه و اشتغال زایی در استان است که مستلزم بهره گیری از ظرفیت‌ها، معرفی آنها و فراهم سازی شرایط برای حضور سرمایه گذاران است .

به گزارش ایلنا ، فرهاد زیویار،در جمع خبرنگاران با اشاره به دیدار با معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اظهار کرد : معرفی لرستان به عنوان یکی از ظرفیت‌های گردشگری کشور از مهم‌ترین محورهای گفت و گو با معاون گردشگری بود که در این جلسه بر لزوم حمایت از بخش گردشگری و ایجاد زیرساخت‌ها در استان برای جذب گردشگران تاکید شد.

استاندار لرستان با بیان اینکه موضوعات مهمی در حوزه گردشگری استان با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالقوه ای که در لرستان وجود دارد مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت ، اظهار کرد : تأمین تسهیلات مورد نیاز برای به بهره برداری رساندن طرح‌های نیمه تمام حوزه گردشگری از دیگر موارد مطرح شده بود که نیازمند فراهم سازی زمینه مشارکت بانک‌ها برای ایجاد رونق در صنعت گردشگری استان است.

زیویار تصریح کرد: قول مساعد معاون گردشگری کشور در راستای اضافه کردن تسهیلات تبصره ۱۸ در سال ۱۴۰۱ و افزایش اختیارات استان در خصوص صدور مجوزهای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری از مهم‌ترین خروجی‌های جلسه امشب بود.

استاندار لرستان تاکید کرد: با توجه به ارتباط مستقیم توسعه استان با فعال کردن حوزه گردشگری، بسیار مهم است که از ظرفیت نیروهای توانمند در رابطه با پویایی صنعت گردشگری در لرستان بهره ببریم و توسعه گردشگری استان به عنوان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دولت سیزدهم به صورت ویژه پیگیری خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز