خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین:

قاچاقچی سیگار به پرداخت ۵۸۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۵۱۶۷

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین از محکومیت بیش از ۵۸۰ میلیون ریالی عامل قاچاق ۴۵۰ بسته سیگار خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هوشنگ محمدی روز چهارشنبه با بیان این خبر، افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قزوین در حین انجام ماموریت در آزادراه قزوین-تهران با مشکوک شدن به یک خودرو عبوری پس از متوقف ساختن آن بیش از ۴۵۰ بسته انواع سیگار خارجی را کشف کردند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قزوین افزود: پس از بررسی، پرونده این قاچاق تشکیل و برای رسیدگی به شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز اداره کل ارجاع شد.

محمدی گفت: این شعبه با احضار متهم و بررسی اسناد و مدارک موجود، تخلف انتسابی را محرز تشخیص داد و متهم را به ضبط کالای مکشوفه به نفع دولت و پرداخت ۵۸۰ میلیون ریال جریمه نقدی در حق دولت محکوم کرد.

این مسئول اضافه کرد: پدیده قاچاق یک عمل خلاف شرع و ضربه‌آور به اقتصاد، هویت ملی و تولید کشور است و در صورت مقابله نکردن با آن، زمینه ساز بیکاری و ترویج اشتغال ناسالم می شود بنابراین سازمان تعزیرات حکومتی بدون هیچ اغماض و چشم پوشی با عوامل و متخلفان این حوزه برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز