خبرگزاری کار ایران

فردا آخرین مهلت ثبت دستگاه‌های کارتخوان در سامانه مالیاتی

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۵۱۳۶

مدیرکل امورمالیاتی گیلان گفت: فردا ۳۰ دی آخرین مهلت ثبت دستگاه‌های کارتخوان در سامانه مالیاتی است، دستگاه‌هایی که ثبت نشوند غیرفعال خواهند شد.

به گزارش ایلنا از رشت، محسن محمدی پور گفت : صاحبان دستگاه‌های کارتخوان‌ و درگاه‌های پرداخت الکترونیک حداکثر تا فردا، ۳۰ دی ماه ۱۴۰۰ مهلت دارند به درگاه ملی خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی به نشانی my.tax.gov.ir مراجعه کرده و فهرست همه دستگاه‌های کارتخوان بانکی خود را در این سامانه وارد کرده و پرونده مالیاتی تشکیل دهند.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های کارتخوانی که تا فردا ۳۰ دی ماه امسال در درگاه مالیاتی استان ثبت نشوند، غیرفعال خواهند شد، افزود: سازمان امورمالیاتی با همکاری بانک مرکزی در حال ساماندهی و تعیین تکلیف دستگاه‌های کارتخوان بانکی و درگاه‌های پرداخت الکترونیکی و اتصال آن‌ها به پرونده‌های مالیاتی هستند.

مدیرکل امورمالیاتی گیلان گفت: پس از تعیین وضعیت همه دستگاه‌های کارتخوان و درگاه‌های پرداخت ، مودیان می‌توانند ثبت نام‌های اضافی احتمالی را که سامانه شاپرک به نام ایشان انجام داده، حذف کنند.

محسن محمدی پور افزود: مالیات تراکنش‌های صاحبان این دستگاه‌ها به صورت سالانه محاسبه می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز