خبرگزاری کار ایران

سرپرست دفتر امور شهری استانداری لرستان:

استخدامی در شهرداری‌ها بر اساس قانون انجام شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۵۰۳۹

سرپرست دفتر امور شهری استانداری لرستان با تاکید بر اینکه استخدامی‌ها در شهرداری بر اساس قانون انجام شود، گفت: جذب افراد فقط از طریق آزمون صورت پذیرد و از بکارگیری افراد غیرمتخصص خودداری شود.

به گزارش ایلنا، قدرت اله فلاح نژاد در آیین تکریم و معارفه شهردارهای بیرانشهر و سپیددشت، اظهار کرد: شهرداری‌ها یکی از مهمترین نهادهای حدمات رسان است که سطح، تنوع و تعداد خدمات آن قابل مقایسه با هیچ دستگاه دیگری نیست.

وی خاطرنشان کرد: بنابراین شهرداری‌ها باید در جایگاه واقعی خود قرار بگیرند.

سرپرست دفتر امور شهری استانداری لرستان با بیان اینکه  فقط باید بر مبنای قانون حرکت کرد، افزود: نکته دیگر اینکه انضباط مالی و اداری داشته باشیم، یعنی بر اساس بودجه عمل کنیم و لازمه این کار آشنایی با قوانین و وظایف است.

فلاح نژاد با تاکید بر اینکه استخدامی‌ها در شهرداری بر اساس قانون انجام شود، گفت: جذب افراد فقط از طریق آزمون صورت پذیرد و از بکارگیری افراد غیرمتخصص جلوگیری شود.

وی از کمک‌های مالی به دو شهرداری بیرانشهر و سپیددشت خبر و ادامه داد: اعتبارهای خوبی برای تهیه قیر به شهرداری‌های فوق لحاظ شود، ضمن اینکه در سفر ریاست جمهوری نیز اعتبار خوبی برای شهرداری‌های کمتر از ۵۰ هزار نفر پیش‌بینی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز