خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان:

۵۰۰ اثر به دبیرخانه نخستین جشنواره غزل منزوی در زنجان ارسال شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۵۰۰۲

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، با اشاره به ارسال قریب به ۵۰۰ اثر به دبیرخانه نخستین جشنواره غزل حسین منزوی افزود: خوشبختانه کیفیت آثار ارسالی مطلوب بوده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، محمد ربیع احمد خانی شامگاه دیروز در آیین اختتامیه نخستین دوسالانه حسین منزوی، در فرهنگسرای امام خمینی زنجان، با حضور احمد وند، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: قالب کلاسیک غزل پیشینه بسیاری در استان دارد، بنابراین تلاش شد که نگاه ویژه‌تری به میراث شاعران در این حوزه داشته باشیم.

احمد خانی،  ادامه داد: تکثر مجموعه‌های زیر نظر فرهنگ و ارشاد اسلامی به حدی است که جز اولویت دادن و جا ماندن بخشی  از ماموریت‌ها باقی نمی‌ماند.

وی، یادآورشد: نخستین دوسالانه غزل به نام حسین منزوی در سه بخش کتاب مجموعه غزل چاپ شده از ابتدای سال 96 تا 98، بخش دوم مربوط به تک‌اثر و بخش سوم در بخش پژوهش شامل پایان‌نامه و کتاب در حوزه نقد و بررسی غزل این شاعر فقید برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان افزود: حسین منزوی شاعر بزرگ و به نامی است، اما تاکنون برای وی بزرگداشتی مثل جایزه احمد شاملو برگزار نشده بود، از همین رو برآن شدیم که چنین بزرگداشتی برای وی برگزار کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به ارسال قریب به 500 اثر به دبیرخانه نخستین جشنواره غزل حسین منزوی افزود: خوشبختانه کیفیت آثار ارسالی مطلوب بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز