خبرگزاری کار ایران

به زودی محقق می شود؛

خداحافظی تقاطع شیخ آباد کرج با ترافیک سنگین

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۹۸۲

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به درخواست ساکنان محله شیخ آباد مبنی بر باز شدن گره های ترافیک این محله، گفت: این مهم در آینده‌ای نزدیک محقق می‌شود.

به گزارش ایلنا از البرز، علیرضا رحیمی در بازدید از منطقه ۲ شهرداری که با همراهی مصطفی سعیدی سیرائی، شهردار کرج، محمدرضا احمدی‌نژاد، معاون فنی عمرانی شهرداری، علیرضا عاقلی، رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری و شریف کاظمی، مدیر این منطقه صورت گرفت، به تحقق درخواست های مردمی در منطقه یاد شده اشاره کرد و اظهار داشت: رفع و بهبود گره های ترافیکی در تقاطع شیخ آباد در اولویت این درخواست‌ها قرار گرفته است.

نائب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا و ناظر منطقه ۲شهرداری کرج با یادآوری تبادل نظرها در خصوص ارائه راهکاری برای روان سازی ترافیک این محله و کارشناسی های صورت گرفته، عنوان کرد: اجرای دو پروژه «اصلاح هندسی و تعریض مسیر تقاطع ریل راه آهن و ورودی شیخ آباد» و «احداث تقاطع غیرهمسطح در امتداد بلوار کامیونداران» به عنوان راهکارهای تحقق این مهم انتخاب شده و در سال آینده در مرحله اجرا قرار می‌گیرند.

نایب رئیس شورای شهر کرج همچنین از درخواست شهروندان منطقه ۲ ساکن در خیابان حسین آباد مبنی بر ترافیک سنگین عصرگاهی یاد کرد و با اشاره به اتصال ورودی فردیس به این خیابان کم عرض که مهمترین دلیل ترافیک سنگین این محدوده شده، اظهار داشت: جهت رفع این معضل، یک بلوار ۳۵ متری موازی خیابان حسین آباد در حال تکمیل است که ضرورت دارد شهرداری به راه اندازی و افتتاح این پروژه سرعت بیشتری ببخشد.

رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات در حال تکمیل منطقه در خصوص توسعه فضای سبز و ایجاد پارک در منطقه ۲ اشاره کرد و ضمن قدردانی از اجرای این اقدامات، ضرورت سرعت بخشیدن به افتتاح و تکمیل پارک واقع در شهرک بنفشه، تجهیز زمین چمن ورزشی و ساختمان سرای محله در این پارک را یادآور شد.

تکمیل امکانات رفاهی ورزشی و تجهیز سرای محله در پارک ۳ هزار هکتاری رنجی ها واقع در منطقه که حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد نیز از دیگر مواردی بود که نایب رئیس شورای شهر در این بازدید بر آن تأکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز