خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بحران لرستان خبر داد؛

بازگشایی 432 راه ارتباطی روستایی استان /خسارت 5 میلیارد تومانی به شبکه توزیع برق در پی بارش های اخیر در لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۸۷۹

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: با توجه به بارش برف شدید در استان راه ارتباطی 432 روستا که مسدود شده بود، بازگشایی شد.

به گزارش ایلنا، مهدی پازوکی شامگاه سه شنبه در  گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: هم اکنون راه ارتباطی ۲۰۸ روستا در لرستان مسدود است و از این تعداد ۱۶۰ روستا مربوط به شهرستان الیگودرز و ۴۸ روستا در شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد، دورود، دلفان و ازنا قرار دارند.

وی با بیان اینکه تا ظهر چهارشنبه راه ارتباطی همه روستاهای استان بازگشایی خواهد شد ، خاطر نشان کرد : مسیر رفت آزادراه خرم‌آباد- پل زال نیز برای عبور اضطراری روتا روز شنبه به صورت موقت بازگشایی می‌شود و حدود سه ماه زمان نیاز است تا این محور ترانزیتی بصورت کامل بازگشایی شود.

پازوکی به خسارت پنج میلیارد تومانی سامانه اخیر بارشی به شبکه توزیع برق لرستان اشاره کرد و گفت : تاکنون بر اثر بارش یرف شدید ، برق ۲۰۰ روستا با سه  هزار نفر جمعیت قطع شده و  برق ۳۴ روستا در الیگودرز هنوز وصل نشده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان عنوان کرد: ارتفاع برف در گردنه گله بادوش الیگودرز تا ۶ متر گزارش شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز