خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت:

وضع انبارهای ذخیره کالاهای اساسی برنج و شکر استان مناسب است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۸۶۸

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: انبارهای ذخیره سازی کالاهای اساسی استان از جمله برنج و شکر وضع مناسبی دارند.

به گزارش ایلنا، اسفندیار حسنی مقدم در حاشیه بازدید از انبارهای ذخیره سازی کالاهای به وضع انبارهای ذخیره کالاهای اساسی استان اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال تاکنون ۷ هزارتن برنج و ۵ هزار تن شکر توزیع شده است، و در حال حاضر نیز چهار هزار تن برنج و یک هزار تن شکر در انبارهای استان ذخیره شده است که به تدریج تا پایان سال توزیع می‌شود.

حسنی مقدم با بیان اینکه حدود ۴ هزار تن برنج و بالغ بر یک هزار تن شکر سهمیه استان است، افزود: به منظور تنظیم بازار و تعدیل قیمت این میزان برنج و شکر به تدریج در اختیار مباشران برای توزیع قرار داده می‌شود.

وی بیان کرد:  توزیع کالاهای اساسی بر اساس سامانه هوشمند انجام می‌شود تا علاوه بر نظارت دقیق تر کالاها به دست مصرف کننده واقعی برسد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان افزود: سه نوع برنج پاکستانی، هندی و تایلندی که وارداتی هستند به تدریج در بازار توزیع می‌شود، امیدواریم بازار پایان سال و شب عید از نوسانات قیمت کمتری برخوردار باشد.

وی در پایان صحبت‌های خود با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون ۷ هزارتن برنج و ۵ هزار تن شکر توزیع شده است، گفت: میزان توزیع برنج تا پایان سال به ۱۰ هزار تن می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز