خبرگزاری کار ایران

تا ۴ بهمن ماه ۱۴۰۰؛

مهلت ارسال آثار به ششمین جشنواره ابوذر البرز، تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۷۹۲

دبیر ششمین جشنواره رسانه ایی ابوذر از تمدید دریافت آثار این جشنواره خبر داد و گفت: علاقه مندان می توانند تا چهارم بهمن ماه آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

به گزارش ایلنا از البرز، زهرا کورانی با اشاره به استقبال خوب اصحاب رسانه در ششمین جشنواره ابوذر البرز، اظهار داشت: به درخواست برخی از همکاران و فعلان فضای مجازی، مهلت دریافت آثار به جشنواره، چهار روز تمدید شد.

وی افزود: علاقه مندان می توانند در بخش «خبر»، «مصاحبه»، «گزارش»، «تیتر»، «یادداشت»، «کاریکاتور»، «مستند کوتاه»، «کلیپ»، «موشن گرافیک»، «اینفوگرافیک»، «طنز» و «عکس» شرکت کرده و آثار خود را در سه بخش و در هر بخش حداکثر و حداقل یک اثر برای جشنواره ارسال کنند تا مورد ارزیابی داوران قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه امسال برای اولین بار آثار فعالان فضای مجازی نیز در جشنواره شرکت داده می شود تأکید کرد: فعالان فضای مجازی نیز حداکثر ۳ اثر می توانند به دبیرخانه ارسال کنند.

کورانی در پایان افزود: داوری تمام قالب‌ها در دو بخش رسانه‌های رسمی و پلتفرم‌های فضای مجازی به صورت مجزا انجام می‌شود.

بنا به گفته دبیر جشنواره آثاری مورد تأیید دبیرخانه می شود که از بازه زمانی اول بهمن ۱۳۹۹ تا اول بهمن ۱۴۰۰ منتشر شده باشد.

وی در پایان یادآور شد: محورهای ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان با موضوع "امیدآفرینی، امنیت پایدار، روحیه جهادی و انقلابی، آسیب‌های اجتماعی، مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه، دشمن شناسی، توان داخلی، خوداتکایی و مانع‌زدایی‌ها، سبک زندگی، مدیریت بر فضای مجازی، دفاع مقدس، ایثار و شهادت" است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز