خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار عنوان کرد:

استفاده از ظرفیت بیلبوردهای آزادراه‌ها برای معرفی جاذبه‌های گردشگری قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۷۱۵

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: برای معرفی استان و جاذبه‌های گردشگری آن با توجه به تجربه موفق گذشته و قرار داشتن استان در موقعیت ارتباطی مناسب می‌توان از ظرفیت بیلبوردها در سطح معابر و آزادراه‌ها استفاده کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی رجحانی درباره خدمات سفر استان و معرفی جاذبه‌های استان با اشاره به بُرد فرا ملی شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی در جذب بیشتر گردشگران گفت: برای معرفی قزوین باید فراتر از شیوه‌های سنتی عمل کرده و به سراغ ظرفیت‌های مدرن جذب مخاطب برویم که دارای برد فرا ملی است و علاوه بر اینکه هزینه چندانی ندارد، جذب گردشگران در تمام طول سال امکان‌پذیر است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین ادامه داد: با توجه به بخش بزرگ و قابل توجه دانشگاهی قزوین و جوانان متخصص و علاقمندی که در این حوزه وجود دارد باید این ظرفیت را فعال کنیم و به سمت استفاده از روش‌ای خلاقانه پیش برویم.

وی با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت بیلبوردهای معرفی استان در سطح معابر و آزادراه‌ها تاکید کرد: با توجه به واقع شدن قزوین در کریدور ارتباطی شمال، جنوب، شرق و غرب کشور و تردد قابل توجه در این محدوده به‌ویژه در ایام نوروز، تعداد بیلبوردهای معرفی استان خیلی کمتر از حد انتظار است.

این مسئول ادامه داد: تجربه سال ۹۵ و معرفی برنامه‌های نوروزی قزوین در بیلبوردهای تبلیغاتی سطح شهر تهران به‌‎عنوان جامعه هدف گردشگری استان تجربه موفقی بود که هزینه بالایی هم داشت ولی در شرایط کنونی می‌توان با مشارکت بخش خصوصی و همکاری سازمان همیاری با هزینه کمتر این ظرفیت را توسعه داده و از آن برای جذب بیشتر گردشگران بهره‌مند شویم.

رجحانی با بیان اینکه فصل جدیدی در توسعه گردشگری استان باز شده است، تاکید کرد: فصل جدید توسعه گردشگری استان با رویکرد و راهکارهای جدید آغاز شده و عزم جدی برای انجام کار و حل مشکلات این حوزه وجود دارد که باید با تلاش دسته‌جمعی این ظرفیت را احیاء کرده و با ایده‌پردازی و ارائه راهکارهای خلاقانه چالش‌های این حوزه را به فرصتی برای جذب بیشتر گردشگران و رونق اقتصادی استان تبدیل کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز