خبرگزاری کار ایران

در استان البرز اجرا می شود؛

تکمیل آبرسانی به شش روستای البرز با مشارکت بسیج و آبفا

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۵۰۱

مدیرعامل آبفای البرز، گفت: زیرساخت های جدیدآبرسانی به 6 روستای البرز با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) با هزینه 270 میلیارد ریال اجرایی می شود.

به گزارش ایلنا از البرز، ذوالفقار مهدی زاده  با اعلام تکمیل آبرسانی به شش روستای البرز با مشارکت بسیج وآبفا، اظهار داشت: زیرساخت های جدیدآبرسانی به 6 روستای البرز از محل اعتبارات محرومیت زدایی با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و شرکت آب وفاضلاب استان البرز با هزینه 270 میلیارد ریال اجرایی می شود.

وی گفت: به دنبال امضاء تفاهم نامه ای بین شرکت مهندسی آبفای کشور و قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در شش روستا از شهرستان های ساوجبلاغ و چهارباغ، عملیات اجرایی ساخت مخازن و احداث شبکه وخطوط انتقال و توزیع آب آغاز خواهد شد.

وی روستاهای مورد نظر را شامل هیو، قاسم آباد بزرگ ، بختیار، یعقوب آباد، خیرآباد وسلطان آباد ذکر کرد و افزود: احداث دو مخزن ذخیره 500 متر مکعبی و 10 کیلومتر خط انتقال و 36 کیلومتر شبکه توزیع و 4500 فقره استاندارد سازی انشعاب به همراه احداث دو مخزن هوایی جزو طرحهای آبرسانی این قرارداد است که سازمان بسیج سازندگی کشور اجرای آن ها را با هزینه 270 میلیارد ریال واز سوی نیروهای جهادی بسیج ساوجبلاغ با هدف محرومیت زدایی درروستاها اجرا خواهد کرد.

مدیرعامل آبفای البرز با اشاره به یکی از ویژگی های نیروهای بسیجی که همان رویکرد جهادی درانجام کارهاست، تاکید کرد: اجرای این طرح با همیاری بسیج موجب پیشبرد اهداف وپروژه های  شرکت آبفا وخدمت رسانی بهینه وسریعتر می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز