خبرگزاری کار ایران

به دلیل بارندگی های شدید؛

کلاس‌های درس حضوری در کرمان امروز هم تعطیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۴۰۴

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان از تعطیلی آموزش حضوری در مدارس هفت شهرستان جنوبی، بخش هایی از لاله زار، گلزار و رابر این استان در روز سه شنبه ۲۸ دی ماه ۱۴۰۰ به دلیل بارش باران، جاری شدن سیلاب و برف و یخ زدگی خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، مهران باهری با اعلام این خبر گفت: آموزش حضوری در تمامی مدارس و دوره های تحصیلی هفت شهرستان جنوبی شامل شهرستان های جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، رودبار، فاریاب، منوجان و قلعه گنج در سطح شهر و روستا تعطیل و آموزش از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری می شود.

وی افزود: مدارس بخش لاله زار و دهستان شیرینک گلزار از توابع شهرستان بردسیر با توجه به بارش برف و یخ زدگی امروز سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ تعطیل است.

باهری بیان کرد: آموزش حضوری در مدارس دوره ابتدایی و دوره متوسطه اول شهرستان رابر هم تعطیل و آموزش از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری خواهد شد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان گفت:  آموزش حضوری در مدارس دوره ابتدایی و متوسطه اول شهرستان راور نیز به دلیل بارش شدید باران و آب گرفتگی معابر تعطیل اعلام شده و آموزش از طریق فضای مجازی پیگیری می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز