خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره آموزش،پژوهش وفناوری صمت استان:

ثبت‌نام طرح کارورزی و مشوق بیمه‌ای کارفرمایان در گلستان

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۳۷۸

رئیس اداره آموزش،پژوهش و فناوری سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گلستان گفت: کارفرمایان استان جهت بهره مندی از مزایای طرح کارورزی و مشوق بیمه ای، با هماهنگی ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان وشهرستانها اقدام کنند.

به گزارش ایلنای گلستان، محمد مهدی کاظمی اظهار کرد: بر اساس شیوه‌نامه اجرایی طرح مشوق بیمه کارفرمایی، در صورتی که کارفرما نیروی کار جدید را از میان دانش آموختگان جذب کند از معافیت بیمه سهم کارفرما به مدت ۲ سال بهره‌مند خواهد شد.

وی ادامه داد: طرح مشوق بیمه کارفرمایی با هدف تحرک بخشی به بازار کار، حمایت از کارآفرینان و صاحبان کسب و کارهای آسیب دیده از شیوع کرونا و ترغیب کارفرمایان کارگاه های تولیدی و خدماتی به استفاده از نیروی کار جدید اصلاح و ابلاغ شده است.

به گفته وی علاوه بر تمام کارگاه‌های خصوصی و تعاونی فعال، کارگاه‌های دارای مجوز فعالیت از مراجع رسمی کشور، تحت پوشش طرح مشوق بیمه‌ای سهم کارفرما قرار می‌گیرند.

وی تصریح کرد: کارفرمایانی که دانش آموختگان دانشگاهی دارای گواهی دوره کارورزی را جذب کنند در چارچوب آیین نامه اجرایی ماده ۷۱ قانون برنامه ششم توسعه به مدت ۲سال از مزایای معافیت حق بیمه سهم کارفرما برخوردار می‌شوند.

وی شرایط کارفرمایان استان گلستان را برای استفاده از این طرح را ثبت نام در سامانه  مشوق بیمه‌ای به نشانی اینترنتی http://moshavegh.mcls.gov.ir ، دارا بودن مجوز فعالیت از مراجع رسمی کشور و کد کارگاهی تامین اجتماعی عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز