خبرگزاری کار ایران

معاون هلال احمر استان:

امدادگران هلال احمر قزوین به کمک دانش‌آموز گرفتار در برف آمدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۳۷۰

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین از نجات جان دانش‌آموز مفقود شده در برف و کولاک الموت و رساندن او به جلسه امتحان خبر داد.

به گزارش ایلنا، حکمت الله هاشمی با اعلام این خبر گفت: گزارشی مبنی بر گرفتاری یک دانش آموز در برف و کولاک در منطقه الموت به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین اضافه کرد: پس از پیگیری‌های لازم مشخص شد یک دانش آموز جهت حضور در آزمون نهایی پایان ترم از روستای خود راهی مدرسه شده بود که متوجه می‌شود به دلیل بارش سنگین برف و کوهستانی بودن منطقه راه‌های مواصلاتی مسدود شده و پیاده راهی محل مورد نظر می‌شود که به دلیل سرمای زیاد جان وی به خطر افتاد و درخواست کمک کرد.

وی عنوان کرد: بلافاصله تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات رازمیان به نمایندگی جمعیت هلال احمر رودبار الموت جهت کمک به این دانش آموز اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: پس از جست‌وجو تیم عملیاتی خوشبختانه این دانش آموز پیدا شده و جهت حضور در آزمون نهایی پایان ترم به مدرسه منتقل شد.

هاشمی یادآور شد: رضا خالقی، یونسعلی بهرامی، علیرضا نوروزی و  علیرضا زارعی نجاتگران حاضر در این عملیات بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز