خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه استان به ایلنا خبرداد؛

برف مسدودیت و حادثه‌ای در جاده‌های قزوین ایجاد نکرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۳۵۶

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: طی بارش‌های شب گذشته در محورهای مواصلاتی استان هیچ گونه مسدودیت راه و تصادفی نداشتیم و در حال حاضر نیز صرفا برخی محورها با یخبندان مواجه هستند.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به وضعیت راه‌های استان گفت: بارش برف از حدود ساعت 17 دیروز در راه‌های استان آغاز شد و پر بارش‌ترین مناطق گردنه‌ها، کوهین، ضیاء آباد، جاده قدیم و بخش‌هایی از آزاد راه‌ها بود که با برامه ریزی و آماده باش نیروها مشکل خاصی در محورهای مواصلاتی استان به وجود نیامد.

رئیس پلیس راه استان قزوین ادامه داد: صرفا چند اتومبیل در راه مانده و یا نقص فنی داشتند که با تلاش نیروهای مستقر برطرف شد و به دلیل اقدام به موقع راهداری، نمک پاشی و همچنین همراهی مردم این برف با ایمین کامل و بدون حادثه در راه‌ها سپری شد.

وی عنوان کرد: با توجه به کاهش دما صبح امروز در برخی محورها یخبندان صورت گرفته که و در محورهای قزوین-زنجان و قزوین-کرج شاهد مه غلیظ بودیم؛ لازم است رانندگان ضمن رعایت نکات ایمنی درصورت وارد شدن به محوری دارای یخبندان خونسردی خود را حفظ کردهو از ترمز یا تغییر مسیر ناگهانی اجتناب کنند.

ذاکری منش تاکید کرد: رعایت کامل توصیه‌های پلیس و داشتن کمربند ایمنی بویژه در اتوبوس‌ها به شدت توصیه می‌شود لازم است افراد این نکات را رعایت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز