خبرگزاری کار ایران

یخ زدگی تمام محورهای کرمانشاه در اثر بارش برف سنگین شب گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۳۲۸

 رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به بارش برف و برودت هوا، از یخ زدگی تمامی محورهای استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،سرهنگ کیخسرو دستغیب با اشاره به بارش برف شب گذشته(27 دی) در تمام محورهای استان و برودت هوا گفت: همین امر موجب یخ زدگی تمام محورهای استان شده است.

وی افزود: در حال حاضر محورهای روانسر به سمت کوزران، کوزران به سمت گهواره و گیلانغرب به سمت ملینه به دلیل بارش برف مسدود است.

دستغیب خاطرنشان کرد: همچنین محورهای حوزه سرفیروزآباد و حلشی هم به دلیل بارش برف سنگین همچنان مسدود است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به الزام استفاده از زنجیر چرخ در برخی محورهای استان گفت: هم اکنون تردد در محور اسلام آبادغرب به سمت کرندغرب و سرمیل به سمت گردنه "بالاطاق" با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی افزود: همچنین در محورهای اورامانات از جمله محور روانسر به سمت پاوه و جوانرود و ثلاث باباجانی استفاده از زنجیر چرخ الزامی است.

دستغیب خاطرنشان کرد: در بسیاری محورهای استان هم هم اکنون مه گرفتگی داریم.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با توجه به این شرایط از تمام رانندگان خواست به طور جد از تردد غیرضروری در این شرایط خودداری کنند.

دستغیب تاکید کرد: همچنین با توجه به یخ زدگی محورها و احتمال لیزخوردگی توصیه می شود رانندگان با صبر و حوصله حرکت کنند.

این مسئول افزود: همراه داشتن زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی و جیره غذایی هم برای رانندگان الزامی است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به حضور 68 تیم محسوس و نامحسوس در سطح محورهای استان گفت: در شرایط فعلی توصیه می شود رانندگان رعایت سرعت مطمئنه را داشته و حتما فاصله طولی را با خودروی جلویی رعایت کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز